تایتان‌های گجرات یازدهم در برابر شوالیه سواران کلکته را پیش‌بینی کردند، IPL 2023: آیا هاردیک پاندیا و شرکت با ترکیب برنده تلاش خواهند کرد؟

IPL 2023: GT در درگیری بعدی خود به KKR صعود خواهد کرد© BCCI

تایتان‌های گجرات پس از شکست در بازی‌های هیجان‌انگیز آخرین توپ در رویارویی قبلی خود، همه آماده هستند تا در مسابقه بعدی خود در IPL 2023 در روز شنبه در باغ‌های ادن در کلکته، امتیاز خود را در برابر نایت رایدرهای کلکته تسویه کنند. مدافع عنوان قهرمانی پس از شکست دادن سرخپوستان بمبئی با 55 ران به این دیدار خواهد آمد. آنها پیش از این نیز در یک تریلر کم امتیاز با 7 ران موفق به شکست لاکنو سوپر جاینت شدند. تیم پیشرو هاردیک پاندیا در حال حاضر با پنج برد از هفت مسابقه در رده سوم جدول امتیازات قرار دارد. این احتمال وجود دارد که GT با همان Playing XI مقابل KKR پیش برود.

تایتان ها به یک ترکیب وسوسه انگیز بولینگ در هند پیسر محمد شامی می بالند که همراه با پاندیا به اندازه کافی در پاورپلی بال زدن ایجاد کرده اند.

شامی با حرکت ظریف انگشتانش در اطراف درز هنگام زایمان، این کار را بسیار آسان کرده است و زمانی که به “زمین اصلی” خود بازگردد، از این چالش لذت خواهد برد.

پاندیا نیز سرعت خود را افزایش داده است، چیزی که او هنگام اخراج همتای هندی بمبئی خود روهیت شارما با تحویل 144 کیلومتر در ساعت نشان داد.

اما امثال نیتیش رانا و رینکو با بزرگترین چالش زمانی که در مقابل اسپینرهای GT به رهبری رشید خان حیله گر قرار می گیرند که متحد جدیدی در هموطن خود نور احمد پیدا کرده است، روبرو خواهند شد.

با پیروی از رشید، اسپینر 20 ساله دست چپ به خصوص در اوورهای میانی بی امان بوده است.

زمانی که آنها در تعقیب و گریز 208 خود، MI را به 152 برای 9 خفه کردند و نور با ارقام 3 برای 37 که شامل پوست سر با ارزش سوریاکومار یاداو بود، به نمایش گذاشته شد.

XI پیش بینی شده GT در برابر KKR:وریدیمن ساها (هفته هفته)، شوبمن گیل، هاردیک پاندیا (ج)، ویجی شانکار، آبیناو منوهار، دیوید میلر، راهول تواتیا، راشد خان، محمد شامی، نور احمد، محیط شارما

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله