تایتان‌های گجرات پیش‌بینی XI در مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد، IPL 2023: آیا آلزاری جوزف به‌عنوان Impact Sub بازی خواهد کرد؟

IPL 2023: GT در درگیری بعدی خود با SRH روبرو می شود© BCCI

گجرات تایتانز در بازی بعدی خود در IPL 2023 روز دوشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد به مصاف سانرایزرز حیدرآباد خواهد رفت. مدافع عنوان قهرمانی با 8 برد از 12 بازی در صدر جدول امتیازی ایستاده است. آنها تنها یک پیروزی با راهیابی به پلی آف فاصله دارند. تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا پس از شکست 27 ران مقابل هندی های بمبئی در یک مسابقه پرگل به این دیدار خواهد آمد. انتظار می رود GT با همان ترکیب خود در بازی مقابل SRH پیش برود.

جدا از رشید خان، که هم با توپ و هم با چوب مقابل سرخپوستان بمبئی بازی کرد، بولرها یک بازی فراموش نشدنی داشتند و هیچ کس پاسخی به توانایی ضربه زدن ویژه سوریاکومار یاداو نداشت.

با استفاده از خفاش، رتبه‌ی برتر پرکار نمی‌توانست به پیش برود و با وجود کوری از رشید خان در شماره 8، تایتان‌ها کوتاه آمدند. ستاره اسپینر با کاسه به بهترین حالت خود بازگشت تا در نهایت به بهترین چهره های فصل خود برسد.

محمد شامی ماهر روز تعطیلی نادری را پشت سر گذاشت و انتظار می رفت که با توپ جدید جادویی را به تصویر بکشد. موهیت شارما که در اوایل فصل در اورهای میانی و مرگ استفاده می شد، با توپ جدید مقابل بمبئی توپ زد اما این حرکت به نتیجه نرسید.

XI پیش بینی شده GT در برابر MI:Wriddhiman Saha(w)، Shubman Gill، Vijay Shankar، Hardik Pandya(c)، دیوید میلر، Rahul Tewatia، Abhinav Manohar، Mohit Sharma، Rashid Khan، Mohammed Shami، Nor Ahmad.

زیر تاثیر:الزاری جوزف

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله