تایتان‌های گجرات لاکنو سوپر غول‌ها را با 56 ران شکست می‌دهند

غوغایی گجرات تایتانز در لیگ برتر هند ادامه یافت و مدافع عنوان قهرمانی روز یکشنبه در احمدآباد لاکنو سوپر جاینتز را با 56 ران شکست داد تا همچنان در بالای جدول باقی بماند. این هشتمین برد آنها در 11 بازی بود که تعداد آنها را به 16 امتیاز رساند و به مرحله پلی آف نزدیک شد. تایتان‌های گجرات، که به خاطر دو همکاری 142 دوره‌ای بین Shubman Gill (94 خارج از مسابقه) و Wriddhiman Saha (81) به بالاترین تعداد خود یعنی 227 رسیدند، در نیمه دوم تعقیب LSG برای ظهور برندگان، به شدت بازگشتند. به صورت جامع

در تعقیب 228، LSG راه خود را به 102 برای یک در نیمه راه رسید، اما چرخ‌ها در نهایت جدا شدند و GT با اورهای محکم، ضربات خود را بسته بود.

با وجود 70 درخشان کوینتون دکاک در اولین بازی خود در این فصل و 48 امتیاز سریع کایل مایرز در اوج، LSG در برابر یک تعقیب و گریز کوهستانی شکست خورد و مسابقه را واگذار کرد و در 20 اوور هفت در 171 به پایان رسید.

Lucknow Super Giants تنها در چهار اور 50 دوش از هدف را شکست داد که هم مایر و هم د کوک شتاب پیدا کردند.

در حالی که مایرز با سه ران متوالی از هاردیک پاندیا در اور دوم شروع کرد، سومین ران از محمد شامی 19 دوش داشت که دو کوک چند تا چهار زد و مایر شش و چهار را گرفت.

مایرز همچنین در پنجمین مسابقه روی رشید خان شدیداً برخورد کرد و با یک ضربه شش و چهار به او ضربه زد تا 14 ران جمع شود زیرا LSG پس از پاورپلی بدون باخت به عدد 72 رسید.

با این حال، یک شکار درخشان از رشید در اور نهم، جایگاه افتتاحیه LSG را در 88 شکست.

بازیکن افغان مسافت 26 متری را از پای مربعی عمیق طی کرد و در حالی که در سمت راست خود شیرجه می زد، توانست توپ را نگه دارد و مایر را با 48 توپ از 32 توپ (7×4، 2x6s) از موهیت شارما خلاص کند.

اما دی کوک به شکوفایی خود ادامه داد و هاردیک را با قدرت بر روی میدویک برای شش تکان داد تا LSG در نیمه راه به 102 برسد.

در همین حال، اجرای ترسناک این IPL برای دیپاک هودا (11) ادامه یافت که توانست تنها برای سومین بار در 10 اینینگ دو رقمی شود، اما یک پرتاب کامل از شامی مستقیماً به میدیک عمیق زد.

LSG نتوانست در اورهای 11-14 حتی یک چهار ضربه را بزند زیرا گجرات کنترل را به دست گرفت.

مارکوس استوینیس (4) با موهیت تسلیم شد و او را در مرد سوم کوتاه قد در اوور پانزدهم گرفت.

LSG زمانی که رشید دی کوک را برای یک 70 توپ خوب تمیز کرد، لغزش بیشتری کرد، و 41 توپ را با سه شش و هفت چهار توپ بیرون آورد، در حالی که نیکلاس پوران (3) به نور احمد افتاد.

پیش از این، 94 شکست ناپذیر گیل و 81 وحشیانه ساها، گجرات تایتان ها را به 227 برای دو نفر رساندند – چهارمین مجموع برتر در این فصل.

ساها و گیل 142 دوش را برای اولین ویکت در تنها 12.1 اور اضافه کردند و رکورد بالاترین مشارکت برای هر ویکت را به نام خود ثبت کردند، زیرا LSG با وجود اعزام هشت بولر به حمله، مهلتی نداشت.

همچنین دومین جایگاه برتر برای هر تیم و برای هر ویکت در این IPL بود، در حالی که برای گجرات تایتانز، مجموع آنها بالاترین جایگاه آنها در IPL از زمان اولین حضورشان در فصل گذشته بود.

ساها در مجموع چهار شش و 10 چهار ضرب کرد تا از 43 توپ دوش کند، در حالی که گیل نزدیک به آنچه که یک قرن IPL باشکوه بود به پایان رساند و در ضربه 51 توپی خود هفت شش و دو چهار ضربه زد.

گجرات تایتان ها همچنین رکورد کلی خود را در بیشتر دویدن در پاورپلی بهبود بخشیدند.

جفت ساها-گیل پس از زدن 65 ران در مقابل چنای سوپر کینگز در فصل آغازین، جفت ساها-گیل بالستیک شدند و 78 ران در شش اور اول اضافه کردند و 13 ران در هر اوور به ثمر رساندند.

ساها به سرعت از بلوک ها خارج شد تا بر روی پرتاب کننده های میهمان فشار بیاورد و در دو اوور اول اینینگ، محسن خان را برای یک چهار ضرب و اورش خان را شش و چهار ضربه زد.

ضربه گیر ویکت بان گجرات با حمله خود به محسن در اور دوم بازوی چپ ادامه داد و هر کدام چند ضربه شش و چهار ضربه ای به او زد تا مدافع عنوان قهرمانی از مرز 50 ران در چهار اور عبور کند.

گیل، تا اینجای کار ثابت در انتهای دیگر، با یک ضربه 6 اوور طولانی از کرونال پاندیا زد و در آخرین اوور پاورپلی، ساها پنجاه توپ خود را با 20 توپ با 6 گل یاش تاکور به ارمغان آورد.

استند قرن ساها و گیل در رده نهم روی خودش قرار گرفت و دومی به راوی بیشنوی از داخل به بیرون برای یک کاور شش اوور برخورد کرد.

به نظر می‌رسید که ساها برای دومین قرن IPL خود آماده است – اولین بار نه سال پیش در IPL 2014 رخ داد – اما یک شکار شدید در میانه‌ی عمیق توسط پراک منکاد جایگزین اوش به حمله او پایان داد.

هاردیک پاندیا، کاپیتان GT، با یک ضربه کوتاه به دو چهار و شش ضربه زد و 15 توپ از 25 توپ به دست آورد. دیوید میلر چند تا چهار و شش ضربه زد تا از 12 توپ، 21 ضربه نخورد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله