بین ایشان کیشان و کی‌اس بهارات، متیو هیدن در فینال WTC به دنبال گزینه «دینامیک‌تر» می‌رود.

تصویر فایل متیو هیدن© توییتر

متیو هیدن، که از ایشان کیشان حمایت می کند تا به جای KS Bharat دستکش های ویکت نگهبانی را بپوشد، گفت که غیبت ریشابه شلوار باهوش، که در حال بهبودی از جراحات ناشی از تصادف رانندگی در ماه دسامبر است، خلأ بزرگی را در آزمون یازدهم هند ایجاد می کند. یکی از باخت‌های بزرگ کریکت هند در حال حاضر ریشابه پنت است. اگر من یک انتخابگر هندی بودم، مطمئناً با ضربه زننده ویکت بان پویاتر ایشان کیشان همراه می‌شوم، او همچنین کمی تظاهر را به خط ضربه‌زنی و در میدان مسابقه اضافه می‌کند. واحد نیز.” با پیشرفت بازی، اسپینرها می‌توانند نقشی در The Oval داشته باشند و به همین دلیل است که هیدن گفت هند باید هم راویچندران اشوین و هم راویندرا جادجا را بازی کند.

“آنچه برای هند کار می کند دو اسپینر است. برای استرالیا کار نمی کند، جدای از ترورهای ظالمانه ای که در هند در طول جایزه Border-Gavaskar دیدیم.

“من می دانم که ترکیب استرالیایی همیشه می خواهد سه تا سریع داشته باشد. بدیهی است که ناتان لیون اسپینر ما است و کامرون گرین می تواند به عنوان یک بازیکن تمام عیار بازی کند. منظورم این است که کامرون گرین تا چه اندازه مهم است. این یک نقش قدرتمند و مهم است که او به عنوان یک بازیکن تمام عیار بازی می کند. بنابراین داشتن او در فرم عالی است.”

“شما در 15 سال آینده بسیاری از Shubman Gill را خواهید دید”

هیدن با تمجید فراوان از شوبمن گیل به پایان رسید. “شما در 15 سال آینده تعداد زیادی از Shubman Gill را خواهید دید. پایه و اساس پشت یک کریکت تست خوب بسیار ساده است. و Shubman و KL Rahul قبل از او اساساً بازی های خارق العاده ای دارند. بنابراین، او یک سوپراستار خواهد بود. فرمت کریکت برای مدت بسیار طولانی.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌هایی که شوبمن دارد و این را در تور استرالیا نشان داد، این است که در پشت‌پایی نیز بسیار خوب است.

هیدن افزود: “بنابراین بازی مربعی ویکت عالی است. و این او را حتی در برابر بهترین تیم های تستی جهان نیز در موقعیت خوبی قرار می دهد.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله