بک لینک هرمی یا چند مرحله ای pbn چیست؟

در نهایت آیا از PBN استفاده کنیم یا خیر؟ در دعوا استراتژی seo، بکلینک و پیوندهای PBN تحت عنوان یک راهحل سئوی خارجی برای ارتقاء سریع سکو بندی وبسایت بسیار دعوا برانگیز بوده میباشد.

خرید بک لینک Pbn

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، لینک سازی یکی از موثر ترین روش های بهبود سئوی سایت است. عده ای از سئوکاران ترجیح میدهند در میان روشهای مختلف لینک سازی از روش Pbn و یا همان بک لینک هرمی برای بهبود سئو خارجی یا همان off page سایت استفاده کنند، چرا که این روش مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه به هر یک از این موارد اشاره خواهیم کرد.

ولی اگر شما مدیر یک کسب و کار اینترنتی باشید، قطعا وقت نمیکنید که خودتان اقدام به محتوا نویسی در این سایت و وبلاگها کنید؛ پس مجبور میشوید که یک محتوانویس استخدام کنید که این هم هزینهای جدا دارد.

پس نه تنها استفاده از PBN ها برای ایجاد لینک دیگر ارزشمند نیست، بلکه خطرناک هم هست چرا که بیشتر PBN ها به سرعت توسط Google شناسایی و مجازات میشوند.

پس از این که چندین محتوا را در بازه زمانی یک ماه در سایت منتشر کردید، در ادامه آن حدود 3 مقاله دیگر بنویسید و به آن چندین محتوایی که در یک ماه اول منتشر کردید لینک بدهید.

این روال تا آن جا ادامه می یابد که در ماه باید 3 محتوای جدید به منظور به روز رسانی محتوا در سایت منتشر کنید و این 3 محتوا را به مقالات و محتواهای قبلی لینک بدهید.

یکی از این روش ها لینک سازی خارجی است و در صورتی تاثیر گذار است که سایت هایی با محتوای مرتبط به سایت ما بک لینک pbn دهند که معمولا در حالت عادی امکان بک لینک گرفتن دشوار و زمان بر است و باید به سایت ها هزینه پرداخت شود تا به سایت شما لینک دهند.

در این صورت می توانید خدمات و محصولات خود را نیز به خرید pbn – صفحه وب مرتبطوب سایت مربوطه – دیگران معرفی کنید. هر کسی قادر است با خرید دامنههای اینترنتوب سایتهای گوناگون، یک زنجیره PBN را در مشت داشته باشد.

این هم از ویژگی های بک لینک pbn یا pdn در ادامه مطلب شرایط درج رپورتاژ و خرید بک لینک pbn یا pdn شرح داده شده. درین راهنما، قصد داریم روش تلاش PBNها و داده هامان در امر آنهارا پیش از خرید بکپیوندهای PBN تجزیه و آنالیز کنیم.

شایسته ترین PBN مشمول اینترنتتارنماهایی با بک پیوند کیفیت عالی میباشد. با این هم اکنون، بسط PBNهای گران بها روند غامضای میباشد که ممکن میباشد هزاران دلار هزینه داشته باشد.

با این هم اکنون، بکلینک و پیوندهای PBN بسیار گفت و گوبرانگیز میباشند. قدم اول برای استفاده از روش شبکه PBN شناخت و تحقیق روی کلمات کلیدی است که با موضوع اصلی سایت شما مرتبط است و می خواهید با استفاده از آن کلمات دیده شوید.

یافتن کلمات و عبارات کلیدی: یکی از آسان ترین روش ها برای یافتن کلمات و عبارات کلیدی این است که کلمه مور نظرتان را در گوگل سرچ کنید، نتایجی که در صفحه اول گوگل را مشاهده می کنید اسکرول کنید، انتهای صفحه لیستی از کلمات را مشاهده می کنید.

ترجمه انگلیسی کلمه کلیدی مورد نظر را به عنوان نام دامنه انتخاب کنید. شما می توانید گزارش های تبلیغاتی و مقالات متنی مربوط به محصولات خود را در وب سایت های دیگر به عنوان بک لینک منتشر کنید.

این منطقی است که برای بالا بردن رتبه وبسایت زمان زیادی صرف راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی و ارسال ایمیل و سایر فعالیتهای بهبوددهنده شود، اما کسب موفقیت با این روشها یک نتیجه منطقی قلمداد نمیشود.

قدم اول راه اندازی و پر کردن بلاگ های تخصصی با محتوا و سرویس های رایگان بود تا در مدت زمان کمتر توجه گوگل را به سمت خودش جلب می کرد.

در مرحله ابتدایی ساخت بک لینک pbn مقالات خود را بدون لینک بنویسید اما جای لینک ها را مشخص سازید، تا در زمان وارد کردن دچار مشکل نشوید. احتمال دارد سایتی که به شما لینک داده است، فعالیتش را کم کرده باشد و کاربران زیادی یا اصلا کاربری وارد سایت نشود تا لینک سایت شما را ببیند و روی لینک کلیک کند.

گاهی وقتها به دلیل شرایط حاکم در دنیای وبسایتها، میزان تلاش ما مهم نیست و تولید محتوای خوب و قابل پیوند هم تأثیری در افزایش رتبه وبسایت نمیگذارد. لینک دهید تا محتوای ویدئویی مرتبط را مشاهده کنند.

به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید چون هر اشتباهی که انجام دهید شما را یک قدم به پنالتی شدن و حذف شدن از نتایج گوگل نزدیک تر خواهد کرد. هدف از این روش لینک سازی توسط مجموعه زیادی از سایت ها بود که محتوا و موضوع مرتبط با یکدیگر داشتند و به منظور ایجاد یک شبکه لینک سازی بزرگ شروع به فعالیت کرد.

از جمله اصطلاحات و تعاریفی که در مبحث سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد، “مزرعه محتوا” است. زمانی که دامنه هایی که از طریق آن ها لینک سازی انجام می شود به نام یک نفر ثبت شده باشد.

به همین خاطر در مباحث لینکسازی به هیچ عنوان نمی توان تضمینی ارائه نمود. اما در حالت کلی می توان گفت که همه این پیشنهادها دارای اعتبار نیستند و برای انجام این پروژه مهم باید از شرکت های تخصصی و حرفه ای کمک گرفت.

افزایش هزینه برای دریافت بک لینک از سایت هایی که محتوای مرتبط دارند. به این منظور می توانید هم با توجه به اصول سئو و هم بدون رعایت “تولید محتوای سئو شده” مطلب را بنویسید. به این منظور پیشنهاد می شود حتی به سایت آپارات، نماشا و …

کلمه PBN مخفف عبارت Private Blog Network و به معنای مجموعه ای سایت ها و بلاگ هاست که برای تقویت و کمک به سایت اصلی و به منظور لینک سازی ایجاد شده است.

مدتی بعد، راه جدیدی برای ساخت pbn مطرح شده و مفهوم آن به Private Backlink Network گسترش پیدا کرد. بک لینک PDN به در لایه ی اول لینک سازی استفاده می شود تا قدرت و اثر دهی بالاتری داشته باشیم و در لایه های بعدی از روش لایه ای استفاده می کنیم.

برای شناسایی عبارت های آسان تر باید بگویم: عباراتی آسان تر هستند که کمتر کاربران آن ها را جستجو کرده اند، اغلب این عبارات طولانی تر از عبارات دیگر هستند که معمولا زیاد جستجو شده اند.

احتمال جستجو و شناسایی سایت هایی که به شما لینک داده اند، توسط رقبا وجود دارد. اما با پیشرفت و شروع به کار کردن الگوریتم های جدید، جلوی این گونه لینک سازی ها و ایجاد مزرعه محتوا گرفته شد.

به طور کلی پیدا کردن این گونه سایت ها، حفظ کیفیت و اعتبار محتوا و همچنین ارتباط با مدیر سایت، بسیار طولانی و خسته کننده است. البته، اگر لینکهای خودتان را از یک پی بی ان، به سایت اصلی خودتان اضافه کنید، اصلا به معنای با کیفیت بودن محتوایتان نیست.

قهوه روبوستا پی بی هند یکی از پر کافئین ترین و غلیظ ترین دانه های قهوه است. توجه کنید که بک لینک پی بی ان (PBN) خلاصه شده ی عبارت Private Blog Networks است.

و بستگی به تعداد سطوح و قدرتی که نیاز داریم این مراحل را ادامه می دهیم که به صورت هرمی تعداد لینک ها افزایش پیدا می کند.به همین دلیل است که به این روش لینک سازی هرمی نیز می گویند و این مجموعه همان بک لینک PBN است.

لینک­سازی انبوه روشی است که به یکباره سایت را با صدها بک لینک اشباع میکند که این امر میتواند باعث پنالتی شدن سایت شود. به این ترتیب از آنجایی که گوگل از پیوندهای بین سایتهای غیرمرتبط خوشش نمیآید، برخی از مزارع پیوند را به راحتی شناسایی کرده و اقدام به جریمه میکند.