بولد توسط Ravindra Jadeja’s Unplayable Delivery، Marcus Stoinis Reaction طلا است. تماشا کردن

تماشا کنید: Bowled by Ravindra Jadejas Unplayable Delivery, Marcus Stoinis Reaction is Gold

راویندرا جادجا مارکوس استوینیس را در IPL 2023 اخراج کرد© توییتر

Ravindra Jadeja یک تحویل خیره کننده برای اخراج مارکوس استوینیس در جریان رویارویی لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین Chennai Super Kings و Lucknow Super Giants در روز چهارشنبه ارائه داد. از آنجایی که باران شروع مسابقه را به تاخیر انداخت، CSK پس از برنده شدن در پرتاب، ابتدا خفاش را انتخاب کرد و شرایط ابری برای بولرها بسیار مفید بود. جادجا توپ را روی استامپ ساق پا گذاشت و توپ به شدت از ضربه گیر دست راست دور شد. چرخش برای استوینیس خیلی مشکل بود که تحویل را به طور کامل از دست داد و توپ مستقیماً به زمین اصابت کرد تا او را بسته بندی کند.

استوینیس با پخش ویدیویی از وضعیت ظاهری او از زایمان حیرت زده شد.

وقتی نوبت به مسابقه می‌رسد، آیوش بادونی در میان خرابه‌ها ایستاده بود و نیم قرنی کلاسیک روی سطحی فقیر بود، قبل از اینکه یک بارندگی شدید، لاکنو سوپر جاینتز و چنای سوپر کینگز را مجبور به تقسیم امتیاز کرد، زیرا مسابقه IPL آنها لغو شد. این اولین بازی در شانزدهمین دوره IPL است که به دلیل باران در اواسط راه متوقف شد.

باران در اوور 20 بازی را متوقف کرد، اما در آن زمان بادونی، که 44 بر 5 وارد زمین شد، تیمش را در موقعیتی قابل احترام در سطحی بسیار دشوار قرار داد.

بادونی، در توپ 33-59 خود، دو چهار و چهار شش را شکست و خلق و خوی او روی سطحی که برای بول‌بازان آهسته مساعد بود، ارزش طلا را داشت، زیرا در یک نقطه به نظر نمی‌رسید که LSG بتواند از مرز 125 دویدن عبور کند.

با 11 امتیاز از 10 بازی، LSG و CSK به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول امتیازی قرار دارند. LSG (+0.639) نرخ اجرای خالص بهتری در مقایسه با CSK (+0.329) دارد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله