“به محض اینکه شنیدم…”: سونیل گاواسکار در تصمیم فوری برای گرفتن خودکار MS Dhoni

پس از باخت تیمش مقابل Kolkata Knight Riders در مسابقه لیگ برتر هند در سال 2023، کاپیتان چنای سوپر کینگز، MS Dhoni، در حال اشتراک گذاری لحظه ای دلچسب با کریکت باز افسانه ای سونیل گاواسکار دیده شد. در حالی که بازیکنان Dhoni و CSK در حال دور زدن در اطراف Chepauk بودند تا به هواداران هدیه بدهند، گاواسکار، که در حال حاضر بخشی از تیم تفسیری IPL 2023 است، به سمت ضربه‌گیر دوید و امضای خود را روی پیراهنش گرفت. پس از آن دو نفر نیز در آغوش گرفتند.

پس از آن لحظه، گاواسکار فاش کرد که برای آن آماده نیست و به محض اطلاع از آن، خودکاری برای گرفتن امضای دونی به امانت گرفت.

گاواسکار در گفت و گو با ستاره اسپورت گفت: “به محض اینکه شنیدم قرار است این کار را انجام دهند (دوران چپوک) یک خودکار قرض گرفتم. بنابراین، آن را نزد خودم نگه داشتم. خیلی ممنون.”

“چه کسی او را دوست ندارد؟ کاری که او در طول سال ها برای کریکت هند انجام داده است، شگفت انگیز است. برای من، مهمترین چیز نوع الگوی او است. جوانان زیادی در هند وجود دارند که به دنبال خود هستند. این افسانه هندی افزود: شیوه ای که او با خودش رفتار کرده است کاملاً فوق العاده بوده است.

در مورد این بازی، CSK Dhoni در آخرین بازی خانگی آنها در IPL 2023 به طور کامل توسط KKR شکست خورد، مگر اینکه وارد مرحله پلی آف شوند.

با تعقیب یک هدف 145، KKR با شش ویکت و 9 توپ خالی از خط پایان عبور کرد و کاپیتان نیتیش رانا و رینکو سینگ نیم قرن موفق به گلزنی شدند. رانا در 57 توپ از 44 توپ شکست ناپذیر باقی ماند در حالی که رینکو با 54 توپ از 43 تحویل، تعقیب KKR را پس از از دست دادن سه ویکت اول خود برای 33 ران در اور پنجم انجام داد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله