“به عنوان یک زن…”: پست احساسی سانیا میرزا در ردیف #MeToo کشتی گیران

سانیا میرزا، تنیس باز هندی نیز در حمایت از کشتی گیرانی که در جانتار مانتار اینجا در پایتخت ملی علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) به اتهام آزار و اذیت جنسی تظاهرات می کنند، آمده است. سانیا در توییتی گفت که به عنوان یک ورزشکار و همچنین یک زن، تماشای اعتراضات جاری بسیار “دشوار” است و اکنون زمان ایستادن در کنار کشتی گیران در این زمان دشوار فرا رسیده است. “به عنوان یک ورزشکار، اما بیشتر به عنوان یک زن، تماشای این کار بسیار دشوار است. آنها به کشور ما افتخارات آورده اند و همه ما آنها را جشن گرفته ایم. سانیه میرزا در توئیت خود نوشت: این زمان سختی هم هست.. این یک موضوع بسیار حساس و اتهامات جدی است. امیدوارم هر چه که حقیقت است، عدالت اجرا شود.

همراه با سانیا، بازیکن هندی هاکی روی چمن رانی رامپال نیز برای حمایت خود از کشتی گیرانی که به اعتراضات خود در Jantar Mantar ادامه می دهند، آمد.

رانی گفت: “بسیار دردناک است که می بینم کشتی گیران سرشناس ما در خیابان های هند عدالت خواهی می کنند، دیدن همنوعان ورزشکارم در این شرایط که در زندگی خود زحمت کشیده اند و افتخارات بزرگی برای کشور عزیزمان به دست آورده اند، من را متلاشی می کند. آنها شایسته عدالت هستند.” رامپال در توییتش

نیراج چوپرا، دارنده مدال طلای المپیک، روز جمعه در حمایت از اعتراضات کشتی گیران حاضر شد و گفت که از دیدن ورزشکارانی که در خیابان ها خواستار عدالت هستند، “آسیب دیده” شده است.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو روز جمعه در توییتی نوشت: “این که می بینم ورزشکاران ما در خیابان ها خواستار عدالت هستند، من را آزار می دهد. آنها سخت تلاش کرده اند تا نماینده ملت بزرگ ما باشند و باعث افتخار ما شوند.” کشتی گیران هندی در Jantar Mantar اینجا در پایتخت ملی علیه رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) بریج بوشان شاران سینگ به دلیل اتهامات آزار جنسی اعتراض کردند.

کشتی گیران برتر هندی مانند وینش فوگات، ساکشی مالیک، باجرانگ پونیا و بسیاری دیگر از کشتی گیران در اعتراض به رئیس WFI شرکت دارند.

پس از سه ماه انتظار، کشتی گیران ستاره ای مانند وینش فوگات، ساکشی مالیک و باجرانگ پونیا روز یکشنبه مجددا اعتراض خود را علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI آغاز کردند و گفتند که آنها پس از ادعای اینکه هیچ اقدامی در این مورد انجام نشده است، دست به اقدام زدند و گفتند: که FIR علیه رئیس WFI ثبت نشده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله