به روزرسانی جدول امتیازات IPL 2020: دارنده درپوش نارنجی و لیست نگهدارنده درپوش بنفش پس از KKR در مقابل RR

جدول امتیازات IPL 2020: نایت سواران کلکتا با وجود پیروزی بزرگ بر روی سلطنتی راجستان امیدوار به آویزان شدن توسط یک رشته هستند

جدول امتیازات IPL: KKR با پیروزی 60 برد مقابل RR در روز یکشنبه به مکان چهارم صعود کرد.© توییتر


Kolkata Knight Riders روز یکشنبه با 60 دوی رجستان راجستان را شکست داد تا امیدهای پلی آف خود را زنده نگه دارد. با پیروزی بزرگ ، KKR از پایین جدول امتیازات IPL 2020 صعود کرد و به مکان چهارم رسید. در بازی بعد از ظهر روز یکشنبه ، Chennai Super Kings عملکرد بالینی خود را به نمایش گذاشت و ضربه ای ناکام به رویای Kings XI پنجاب برای حضور در پلی آف وارد کرد. پنجاب با 9 ویکت شکست خورد و کار خود را با 12 امتیاز به پایان رساند. هندی های بمبئی با 18 امتیاز از 13 بازی. Royal Challengers Bangalore ، مقام دوم ، و دهلیز پایتخت ، سوم جدول ، روز دوشنبه به مصاف هم می روند و برنده تضمین می کند که در 2 امتیاز برتر قرار بگیرد. سه تیم CSK ، RR و KXIP – از مسابقات پلی آف خارج شده اند.

اخبار

SunRisers حیدرآباد ، پنجم جدول ، باید روز سه شنبه هندیان بمبئی را شکست دهد و به صعود به مرحله حذفی لیگ T20 برسد.

در مسابقه نارنجی کپ تغییر چندانی ایجاد نشد حتی در حالیکه KL Rahul راندومنده برتر فقط 29 مسابقه را در آخرین حضور خود در مسابقات مدیریت کرد.

Rahul نارنجی درپوش را با 670 اجرا از 14 بازی برگزار می کند. شیخار داوان در رده دوم لیست قرار دارد که 199 پشت سر او است.

تبلیغ شده

جاسپریت بومرا علی رغم داشتن ویکت های مشابه کاگیسو ربادا در IPL امسال ، از رنگ بنفش برخوردار است. هر دو پیسر از 13 بازی 23 ویکت دارند اما MI bowler به لطف نرخ اقتصادی بهتر جدول را رهبری می کند.

Jofra Archer روز یکشنبه یک ویکت برداشت و او IPL 2020 را با 20 ویکت به نام خود به پایان رساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله