“به خانه برمی گردیم”: هاردیک پاندیا تأیید می کند که در سری مسابقات آینده هند و استرالیا بازی نخواهد کرد


هاردیک پاندیا که همه کاره Swashbuckling هند است ، روز سه شنبه گفت که “پس از بیرون رفتن باورنکردنی اش در بازی با محدودیت های بزرگ ، دو روز پس از افزایش امید به تمدید اقامت خود در استرالیا برای سری تست های آینده ،” بازگشت به خانه “است. با انجام جراحی کمر و هنوز بولینگ به طور منظم شروع به کار نکرد ، نمایش Pandya در تور محدود تورهای محدود تور که اخیراً به پایان رسید ، امیدها را برای احتمال انتخاب وی برای آزمون انتخاب کرد. و این اعتقادات زمانی تقویت شد که همه کاره ، بعد از تلاش پیروزمندانه خود در روز یکشنبه ، گفت که اگر مدیریت تیم بخواهد بدش نمی آید که عقب بماند. با این حال ، دو روز بعد ، او تأیید کرد که به هند برمی گردد.

اخبار

پاندیا بعد از سومین و آخرین بازی گفت: “من فکر می کنم باید به خانه برگردم و مدتی با کیفیت را در کنار خانواده ام بگذرانم. من چهار ماه است که فرزندم را ندیده ام ، بنابراین دوست دارم الان مدتی را با خانواده سپری کنم.” T20 International در برابر استرالیا.

وی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت آزمون خود افزود: “شاید در آینده. من نمی دانم ، شاید.”

پیش از این ، Pandya در پاسخ به این س ifال که آیا آرزو دارد که برای سری Test از 17 دسامبر بماند ، گفت: “این یک بازی توپ متفاوت است ، فکر می کنم من باید باشم ، منظورم این است که من اعتراض ندارم اما در پایان روز ، تماس با مدیریت است. “

پاندیا در جمع ناخدا خود ، ویرات کوهلی ، دوباره تهدید کرد که هند را به خانه خود خواهد برد اما استرالیا پس از واگذاری این سری در بازی دوم روز یکشنبه ، اعصاب خود را حفظ کرد تا با یک پیروزی تسلیت کار را تمام کند. پاندیا برای تأثیر گسترده ای که با ضربه حیرت انگیز خود ایجاد کرد ، مرد سری لقب گرفت.

“من کاملا راضی هستم و بدش نمی آید که جایزه مرد سریال را بگیرم ، اما این یک کار تیمی بود.

پاندیا گفت: “همه ما بعد از ODI دوم تصمیم گرفتیم كه اینكار را به عنوان یك سری چهار مسابقه ای در نظر بگیریم و امیدوار بودیم كه 3 بر 4 پیروز شویم و این چیزی است كه به دست آوردیم ، از این كار خوشحالیم.”

هند پس از سقوط در دو مسابقه اول ، لاستیک ODI را با نتیجه 1-2 از دست داد اما با درخشش بالا به دنبال پیروزی در سری T20I به ترتیب در بازی اول و دوم بود.

تبلیغ شده

پاندیا در اکتبر سال گذشته در انگلستان تحت عمل جراحی کمر قرار گرفت. کمر او از زمان سری تست در انگلیس در سال 2018 او را دچار مشکل کرده بود. این عمل جراحی او را برای مدت تقریبا یک سال از فعالیت دور کرد و آخرین بازیکن همه جانبه آخرین بازی T20 International را مقابل آفریقای جنوبی در خانه در سپتامبر 2019 انجام داد.

او پس از آن ، آزمایشات خانگی مقابل بنگلادش و وست هند ، یک سری T20I مقابل سریلانکا و ODIs مقابل استرالیا در خانه و کل تور نیوزلند در اوایل سال جاری ، آزمایشات مشابه مخالفت را از دست داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله