به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده SRH در مقابل MI: MI، SRH به دنبال حفظ شتاب پیروزی هستند

به‌روزرسانی‌های زنده SRH در مقابل MI: SRH برای مواجهه با MI© BCCI


SRH در مقابل MI، IPL 2023، به‌روزرسانی‌های زنده: هر دو سان‌رایزرز حیدرآباد و هندی‌های بمبئی دو پیروزی از چهار مسابقه در IPL 2023 کسب کرده‌اند. این دو تیم روز سه شنبه در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی حیدرآباد برای سومین برد خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم تحت رهبری آیدن مارکرام پس از شکست کلکته نایت رایدر با 23 ران به این درگیری خواهد آمد. از سوی دیگر، MI نیز در مسابقه قبلی خود با پنج ویکت همین حریف را شکست داد. (کارت امتیازی زنده) (جدول امتیازات IPL 2023)

به‌روزرسانی‌های زنده IPL 2023 از مسابقه بین SRH و MI، مستقیماً از حیدرآباد:







  • 17:24 (IST)

    SRH در مقابل MI، زنده: یازدهم پیش بینی شده MI

    در اینجا ما فکر می کنیم که بازی هندی های بمبئی در برابر Sunrisers Hyderabad چگونه خواهد بود. اینجا را بخوانید.

  • 17:23 (IST)

    SRH در مقابل MI، زنده: SRH’s Predicted XI

    در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم می تواند Sunrisers Hyderabad’s Playing XI در برابر سرخپوستان بمبئی باشد. اینجا را بخوانید.

  • 17:19 (IST)

    SRH در مقابل MI، زنده: ترکیب قوی بولینگ SRH

    در میان پرتاب کننده ها، اسپینر مایانک مارکانده با شش ویکت بالاترین ویکت گیر SRH بوده است، در حالی که عمران مالیک، مارکو یانسن و بوبنشوار کومار نیز مخالفان را دچار مشکل کرده اند.

  • 17:19 (IST)

    SRH در مقابل MI، Live: پشتیبانی عالی از SRH توسط کاپیتان

    سهم کاپیتان آیدن مارکرام در هر دو مسابقه بسیار زیاد بوده است زیرا او در دو بازی گذشته با امتیازهای 50 و 37 در رده مقابل قرار گرفت.

  • 17:18 (IST)

    SRH vs MI، Live: هری بروک فرمی برای SRH است

    Sunrisers قهرمانان جدیدی را در هری بروک و آبیشک تریپاتی پیدا کردند تا در دو مسابقه اخیر خود دو پیروزی را ثبت کنند. در حالی که بروک در نهایت با 55 توپ 100 مقابل KKR انتظارات را برآورده کرد، تریپاتی یک توپ 48 توپ 74 را به کوبید تا تیم را به خانه مقابل پنجاب کینگز برساند.

  • 17:14 (IST)

    SRH vs MI، زنده: اولین بازی آرجون تندولکار

    آرجون تندولکار و دوان یانسن نیز روز یکشنبه اولین بازی IPL را دریافت کردند و باید دید که آیا MI با این دو تداوم خواهد داشت یا خیر.

  • 17:13 (IST)

    SRH vs MI، زنده: غیبت Jofra Archer

    واحد سرعت MI بدون جفرا آرچر، که به دلیل مشکل آرنج تازه پس از حضورش در اولین مسابقه فصل از میادین دور شده است، فاقد دندان است. در غیاب او، رایلی مردیث مسئولیت را در دو بازی اخیری که انجام داده به عهده گرفته است، اما MI هنوز در یک واحد سرعت ثابت که روز گذشته جیسون بهرندورف را امتحان کرده بود، به صفر نرسیده است.

  • 17:12 (IST)

    SRH vs MI، زنده: پیوش چاولا در فرم

    در بخش بولینگ، پیوش چاولا زیرک تمام تجربیات خود را به منصه ظهور رسانده و به همراه هریتیک شوکین جوان، یک دوتایی اسپینی قدرتمند را تشکیل داده است.

  • 17:11 (IST)

    SRH در مقابل MI، زنده: ترکیب قوی ضربتی MI

    MI که در دو بازی اول مشکل داشت، اکنون به دنبال یک طرف بسیار متعادل با تیلاک وارما است که ارتباط خوبی نیز دارد، در حالی که دوتایی پرشور کامرون گرین و تیم دیوید نیز در زمانی که بیشترین اهمیت را داشت، کالاها را تولید می کنند.

  • 17:10 (IST)

    SRH vs MI، Live: MI با 23 ران KKR را شکست داد

    روز یکشنبه، سوریاکومار یاداو امتیازهای ضعیف خود را که شامل چهار اردک بود، با شلیک سریع 25 توپی 43 شکست داد، در حالی که MI 186 توپ را با 14 توپ تعقیب کرد تا برای یک پیروزی راحت در پنج ویکت مقابل کلکته نایت رایدرز در بمبئی صرف نظر کند.

  • 17:09 (IST)

    SRH vs MI، زنده: هر دو تیم به سومین پیروزی چشم دوخته اند

    هر دو MI و SRH پس از بردهای متوالی وارد مسابقه سه شنبه می شوند. آنها تورنمنت را با شکست های متوالی یکسان آغاز کرده بودند.

  • 17:07 (IST)

    SRH در مقابل MI، زنده: سلام

    سلام و به پوشش زنده ما از مسابقه IPL 2023 بین Sunrisers Hyderabad و Mumbai Indians، مستقیماً از استادیوم بین المللی راجیو گاندی، حیدرآباد خوش آمدید. منتظر همه به روز رسانی های زنده باشید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله