به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده PBKS vs MI، IPL 2023: سرخپوستان بمبئی با چالش پادشاهان پنجاب در موهالی روبرو می‌شوند

PBKS vs MI، به روز رسانی زنده: در بازی اول، پنجاب کینگز هندی های بمبئی را شکست داده بود.© BCCI

به‌روزرسانی‌های زنده PBKS در مقابل MI، IPL 2023: کلاس و شجره هندی‌های بمبئی، قهرمان پنج‌گانه بمبئی، یک بار دیگر در دیداری حساس در لیگ برتر هند در موهالی به مصاف یک پادشاه غیرقابل پیش‌بینی پنجاب خواهند رفت. یک برد به MI فشار بسیار مورد نیاز در جدول امتیازات را می دهد، در حالی که باخت باعث می شود آنها بیشتر لغزش کنند و مسیری آشنا را مانند نسخه قبلی ترسیم کنند. MI در نسخه قبلی رتبه دهم و آخرین را به پایان رسانده بود. تیم بمبئی در حال حاضر با هشت امتیاز از هشت مسابقه در رده هفتم قرار دارد و اوضاع برای تیم روهیت شارما خوب به نظر نمی رسد. (کارت امتیاز زنده | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا امتیاز زنده و به‌روزرسانی‌های مسابقه IPL 2023 بین PBKS و CSK، مستقیماً از Mohali آمده است:

  • 17:23 (IST)

    PBKS vs MI Live: در مرحله اول چه اتفاقی افتاد؟

    آرشدیپ سینگ با بولینگ باکیفیت در اورهای اسلاگ درخشید زیرا پنجاب کینگز هندی های بمبئی را با 13 ران در بازی اول در ورزشگاه وانکهد در IPL 2023 شکست داد. بیهوده PBKS 214 برای 8 در 20 اور پست کرده بود. نکات برجسته بازی را اینجا ببینید

  • 17:17 (IST)

    PBKS در مقابل MI Live: تست برای سرخپوستان بمبئی

    کلاس و شجره هندی‌های بمبئی، قهرمان پنج‌گانه بمبئی، یک بار دیگر در دیداری حساس در لیگ برتر هند در موهالی به مصاف یک پادشاه غیرقابل پیش‌بینی پنجاب خواهند رفت. یک برد به MI فشار بسیار مورد نیاز در جدول امتیازات را می دهد، در حالی که باخت باعث می شود آنها بیشتر لغزش کنند و مسیری آشنا را مانند نسخه قبلی ترسیم کنند.

  • 17:09 (IST)

    خوش آمدید بچه ها

    سلام به همه، به وبلاگ زنده مسابقه 46 IPL 2023 خوش آمدید. پنجاب کینگز امشب در ورزشگاه IS Bindra میزبان سرخپوستان بمبئی است. برای همه نمرات زنده و به روز رسانی های مربوط به بازی در ارتباط بمانید!

موضوعات ذکر شده در این مقاله