به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده PBKS vs LSG: میز چشمی Lucknow Super Giants با Clash Against Punjab Kings

PBKS vs LSG، IPL 2023 Live: پنجاب پادشاهان پیاپی پیروز می شوند.© BCCI/IPL


به‌روزرسانی‌های زنده PBKS در مقابل LSG، IPL 2023: پنجاب کینگز روز جمعه در ورزشگاه IS Bindra در موهالی در یک جدال مهم در میانه جدول لیگ برتر هند به مصاف لاکنو سوپر جاینت می رود. هر دو تیم چهار برد از هفت بازی به دست آورده اند و قصد دارند در رقابت تنگاتنگ برای پلی آف IPL ثبات داشته باشند. اگرچه هنوز 200 گل در موهالی در فصل تا کنون به ثمر نرسیده است، زمین در محل برگزاری در مقایسه با 22 یاردی در لاکنو باید برای تیم دوستانه تر باشد. (کارت امتیاز زنده | جدول امتیازات)

در اینجا به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده مسابقه IPL 2023 بین PBKS و LSG، مستقیماً از Mohali آمده است:







  • 16:41 (IST)

    PBKS vs LSG Live: آرشدیپ سینگ در حال افزایش است!

    آرشدیپ سینگ هم با توپ جدید و هم با توپ قدیمی فوق العاده بوده است. یورکی های او که انگشت شست پا بود، نه یک بار، بلکه دو بار در بازی قبلی PBKS مقابل MI، استامپ را شکستند. ضربان‌ساز بازوی چپ در 7 بازی 13 ویکت گرفته است. نرخ اقتصادی او 8.16 است. چشمگیر! اینطور نیست؟

  • 16:29 (IST)

    PBKS vs LSG Live: نرخ ضربه KL Rahul در زیر اسکنر!

    اگرچه زمین لاکنو برای ضربه زدن ایده‌آل نبوده است، اما نرخ ضربه کاپیتان KL Rahul دوباره به نقطه بحث تبدیل شد زیرا تیم او در شنبه گذشته شکست 136 را در مقابل گجرات تایتانز شکست داد. راهول تا کنون در این رقابت ها نرخ ضربه 113.91 دارد و مطمئناً می تواند در این زمینه بهتر عمل کند. اگرچه هنوز در این فصل 200 در استادیوم PCA به ثمر نرسیده است، اما زمین باید برای این تیم دوستانه تر باشد.

  • 16:16 (IST)

    PBKS vs LSG Live: هر دو تیم فاقد ثبات هستند!

    Lucknow Super Giants زمانی که در روز جمعه در لیگ برتر هند به مصاف پنجاب کینگز می‌رود، می‌خواهد از یک عملکرد غیرقابل توضیح در ضربات ضربه‌زنی خارج شود. در نیمه راه رقابت، هر دو تیم چهار برد از هفت بازی به دست آورده اند و قصد دارند در رقابت تنگاتنگ برای پلی آف IPL ثبات داشته باشند.

  • 16:04 (IST)

    خوش آمدید بچه ها

    سلام به همه، به وبلاگ زنده مسابقه شماره 38 IPL 2023 خوش آمدید. پنجاب کینگز امشب در ورزشگاه IS Bindra، موهالی، در انجمن کریکت پنجاب به مصاف سوپر غول‌ها می‌رود. برای همه به‌روزرسانی‌های زنده در ارتباط بمانید!

موضوعات ذکر شده در این مقاله