به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده MI و RR، IPL 2023: سرخپوستان بمبئی در هزارمین مسابقه IPL با چالش راجستان رویالز روبرو می‌شوند

به‌روزرسانی‌های زنده MI و RR: سرخپوستان بمبئی امشب میزبان راجستان رویالز هستند.© BCCI/IPL

به‌روزرسانی‌های زنده IPL 2023، MI در مقابل RR: هندی‌های بمبئی که اشتباه می‌کنند باید «بازی A» خود را به نمایش بیاورند تا در دیدار روز یکشنبه این دو تیم در لیگ برتر هند، جلوی غارتگر راجستان رویالز را بگیرند. RR در حال حاضر با عملکردهای باورنکردنی در بالای جدول قرار دارد – برای مثال مسیریابی یک طرفه آنها از Chennai Super Kings. تیم تحت رهبری سانجو سامسون علیرغم باخت در دو بازی از سه بازی اخیر خود، در فرم اولیه و عملکرد در تمام بخش ها قرار دارد. از سوی دیگر، نگرانی های جدی برای MI وجود دارد، به خصوص بولینگ مرگ آنها که عامل دو شکست اخیر آنها در بازی های پرگل بوده است. (کارت امتیاز زنده | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا امتیاز زنده و به‌روزرسانی‌های مسابقه IPL 2023 بین MI و RR، مستقیماً از استادیوم Wankhede آمده است:

  • 16:43 (IST)

    MI vs RR Live: سرخپوستان بمبئی وظیفه خود را قطع کرده اند!

    سرخپوستان بمبئی که اشتباه می کنند باید «بازی A» خود را به نمایش بیاورند تا جلوی غارتگر راجستان رویالز را بگیرند. RR در حال حاضر با عملکردهای باورنکردنی در صدر جدول قرار دارد. تیم تحت رهبری سانجو سامسون علیرغم باخت در دو بازی از سه بازی اخیر خود، در فرم اولیه و عملکرد در تمام بخش ها قرار دارد. از سوی دیگر، نگرانی های جدی برای MI وجود دارد، به خصوص بولینگ مرگ آنها که عامل دو شکست اخیر آنها در بازی های پرگل بوده است.

  • 16:34 (IST)

    MI vs RR Live: هزارمین مسابقه IPL!

    بازی هندی بمبئی و راجستان رویالز هزارمین بازی لیگ برتر هند خواهد بود. این مسابقات در سال 2008 آغاز شد و از آن زمان تاکنون موفقیت بزرگی داشته است. جدا از سرگرم کردن تماشاگران در طول سال‌ها، به چند جوان نیز صحنه‌ای داده است تا با کریکت‌بازان بین‌المللی دست و پنجه نرم کنند.

  • 16:30 (IST)

    خوش آمدید بچه ها

    سلام به همه، به وبلاگ زنده مسابقه شماره 42 IPL 2023 خوش آمدید. هندی‌های بمبئی در دومین بازی روز یکشنبه میزبان راجستان رویالز هستند. برای همه به‌روزرسانی‌های زنده در ارتباط بمانید!

موضوعات ذکر شده در این مقاله