به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده LSG در مقابل RCB، IPL 2023: تهدید باران به عنوان میزبان LSG RCB بزرگ می‌شود

به روز رسانی زنده LSG در مقابل RCB: LSG برای رویارویی با RCB© BCCI


LSG در مقابل RCB، IPL 2023، به‌روزرسانی‌های زنده: Lacknow Super Giants در مسابقه IPL 2023 خود در روز یکشنبه در ورزشگاه کریکت اکانا در لاکنو به مصاف رویال چلنجرز بنگلور خواهد رفت. RCB برای حفظ شتاب ارائه شده توسط Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell، که تمام گلزنی‌ها را در هشت بازی تاکنون انجام داده‌اند، تلاش کرده است. از آنجایی که اکثر تیم ها در جدول رده بندی نزدیک به هم هستند، حاشیه خطا در نیمه دوم رقابت ها کاهش یافته است. از سوی دیگر LSG پس از پیروزی بزرگ مقابل پنجاب کینگز وارد بازی می شود. (کارت امتیازی زنده | جدول امتیازات IPL 2023)

به‌روزرسانی‌های زنده IPL 2023 بین Lucknow Super Giants و Royal Challengers Bangalore، مستقیماً از استادیوم کریکت Ekana در لاکنو







  • 15:28 (IST)

    LSG در مقابل RCB، به‌روزرسانی‌های زنده: کوهلی رهبری RCB را بر عهده خواهد گرفت

    کاپیتان سابق هند به هدایت تیم ادامه خواهد داد مگر اینکه دو پلسیس که به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” استفاده شده است، آمادگی کامل را به دست آورد.

  • 15:27 (IST)

    LSG در مقابل RCB، به‌روزرسانی‌های زنده: متوسط ​​ضعیف

    نمی توان از کوهلی، دو پلسیس و ماکسول انتظار داشت که در هر بازی این کار را انجام دهند و زمان آن رسیده است که افرادی مانند ماهیپال لومرور، شهباز احمد و دینش کارتیک پا به میدان بگذارند.

  • 15:26 (IST)

    LSG در مقابل RCB، به‌روزرسانی‌های زنده: مرتبه قوی RCB

    RCB برای حفظ شتاب ارائه شده توسط Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell، که تمام گلزنی‌ها را در هشت بازی تاکنون انجام داده‌اند، تلاش کرده است. از آنجایی که اکثر تیم ها در جدول رده بندی نزدیک به هم هستند، حاشیه خطا در نیمه دوم رقابت ها کاهش یافته است.

  • 15:12 (IST)

    LSG vs RCB، به روز رسانی زنده: اولین مسابقه Virat Kohli در Ekana

  • 15:10 (IST)

    LSG در مقابل RCB، به‌روزرسانی‌های زنده: سلام

    سلام و به پوشش زنده ما از مسابقه IPL 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و رویال چلنجرز بنگلور، مستقیماً از استادیوم کریکت اکانا در لاکنو خوش آمدید. منتظر همه به روز رسانی های زنده باشید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله