به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده GT vs DC، IPL 2023: آزمون دفاع از قهرمانان در انتظار دهلی در درگیری باید برنده شود

به‌روزرسانی‌های GT در مقابل DC Live: GT برای رویارویی با DC© BCCI


GT vs DC، IPL 2023، به‌روزرسانی‌های زنده: گجرات تایتانز روز سه‌شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد در بازی IPL 2023 به مصاف دهلی کپیتالز خواهد رفت. ناکامی مفتضحانه پریتوی شاو و سرفراز خان کمک قابل توجهی به دردسرهای پایتخت دهلی در این فصل کرده است زیرا آنها با شش باخت از هشت بازی خود را در یک وضعیت انجام بده یا بمیرند. از سوی دیگر، GT پس از شکست دادن نایت رایدر کلکته با هفت ویکت به این درگیری خواهد آمد. این یک بازی ضروری برای پایتخت خواهد بود. (کارت امتیازی زنده | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا به‌روزرسانی‌های زنده بازی IPL 2023 بین GT و DC، مستقیماً از استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد آمده است:







  • 16:07 (IST)

    GT vs DC، Live Score: Ishant Sharma چشمگیر

    اسب پیر ایشان شارما در سه بازی که در آن حضور داشته است کار خود را انجام داده است در حالی که آنریچ نورژه در بازی های آینده به دنبال ویکت خواهد بود.

  • 16:02 (IST)

    GT vs DC, Live Score: شکست پریام گارگ

    پریام گارگ که به عنوان بازیکن جایگزین وارد فصل می شود، فرصت بسیار مورد نیاز را به دست آورده است و اگر نتواند آن را به حساب بیاورد فقط خودش را مقصر می داند. کهنه سرباز مانیش پاندی نیز می تواند در شماره چهار بهتر عمل کند.

  • 16:01 (IST)

    GT vs DC، Live Score: کلید Axar Patel برای DC

    دهلی به دلیل از دست دادن تعداد زیادی ویکت در اوورهای میانی مقصر بوده است و آنها باید در ادامه به این موضوع رسیدگی کنند. حفظ فرم آکسار پاتل برای اورهای مرگ قابل درک است، اما با توجه به دویدن رویایی او با خفاش در 12 ماه گذشته در کریکت بین‌المللی، وارنر می‌تواند او را به رتبه پنج برساند.

  • 15:59 (IST)

    GT vs DC، Live Score: عملکرد مهیج فیل سالت

    بازی بد شاو این فرصت را به فیل سالت داد تا در کنار دیوید وارنر بازی کند. او در آخرین بازی در بهترین حالت ویرانگر خود قرار داشت و تیم به او نیاز داشت که در کنار وارنر و شماره سه میچل مارش، که در نهایت با عملکردی همه جانبه در برابر سان رایزرز حیدرآباد با پتانسیل خود بازی کرد، ثابت قدم باشد.

  • 15:58 (IST)

    GT vs DC، Live Score: نمایش دلخراش Prithvi Shaw

    ناکامی مفتضحانه پریتوی شاو و سرفراز خان کمک قابل توجهی به دردسرهای پایتخت دهلی در این فصل کرده است زیرا آنها با شش باخت از هشت بازی خود را در یک وضعیت انجام بده یا بمیرند.

  • 15:54 (IST)

    GT vs DC، Live Score: بازی باید برد برای DC

    دهلی کپیتالز احتمالاً باید تمام 6 بازی باقیمانده خود را برای صعود به پلی آف IPL ببرد، اما با توجه به منابعی که در اختیار دارد، بسیار بعید به نظر می رسد.

  • 15:52 (IST)

    GT vs DC, Live Score: سلام

    سلام و به پوشش زنده ما از مسابقه IPL 2023 بین گجرات تایتانز و دهلی کپیتالز، مستقیماً از استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد خوش آمدید. منتظر همه به روز رسانی های زنده باشید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله