به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده GT در مقابل LSG، IPL 2023: Skipper Stand-In LSG Krunal Pandya Wins Toss, Opts To Bowl vs GT

به‌روزرسانی‌های زنده GT در مقابل LSG: GT برای رویارویی با LSG© BCCI


GT vs LSG، IPL 2023، به‌روزرسانی‌های زنده: Krunal Pandya، کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز، برنده بازی شد و تصمیم گرفت در مسابقه IPL 2023 در روز یکشنبه مقابل گجرات تایتانز بولینگ کند. زمانی که مدافعان قهرمانی در مقابل LSG قرار می گیرند، این یک آزمون عقلانی بین برادران پاندیا – هاردیک و کرونال – خواهد بود. در حالی که هاردیک چندین بار کاپیتان تیم هند بوده و برای دومین سال هدایت GT را بر عهده دارد، کرونال تیم بارودا را در کریکت داخلی رهبری کرده است و در غیاب کاپیتان معمولی KL Rahul به نقش کاپیتان LSG ارتقا یافته است. این دو اولین برادرانی هستند که کاپیتان تیم‌ها در IPL هستند. (کارت امتیازی زنده | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا به‌روزرسانی‌های زنده بازی IPL 2023 بین GT و LSG، مستقیماً از استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد آمده است:







  • 15:07 (IST)

    GT vs LSG، امتیاز زنده: این چیزی است که Krunal Pandya در بازی پرتاب گفت

    ما ابتدا توپ می خوریم. این یک رویا برای ما است که تیم های خود را رهبری می کنیم. در مجموع ویکت همان بازی را انجام می دهد. ما تیم ضربه زنی خوبی داریم و شانس خود را برای تعقیب کردن مجموع می خواهیم. ما کریکت خوبی بازی کرده ایم. و ما در یک مرحله خوب در جدول امتیازات ایستاده ایم. د کوک وارد است، نوین از دست می دهد.”

  • 15:07 (IST)

    GT vs LSG، امتیاز زنده: این چیزی است که هاردیک پاندیا در بازی پرتاب گفت

    “ما می زدیم. من به آنچه می خواستم رسیدم. این یک روز احساسی است، پدر ما باید افتخار می کرد. این اتفاقی است که برای اولین بار رخ می دهد، خانواده افتخار می کند. یک پاندیا قطعا امروز برنده خواهد شد. این برای ابراز خودمان است و نه نگران نتیجه باشید. ترس از شکست ممکن است وجود داشته باشد، اما ما باید کریکت خوبی بازی کنیم. یک تغییر اجباری، کمی از بازی خارج می شود زیرا او باید برای ایرلند بازی کند، آلزاری به جای او می آید.”

  • 15:00 (IST)

    GT vs LSG، امتیاز زنده: LSG برنده پرتاب، انتخاب کاسه

    Krunal Pandya، کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز، برنده بازی شد و تصمیم گرفت در مسابقه IPL 2023 مقابل گجرات تایتانز کاسه کند.

  • 14:52 (IST)

    GT vs LSG، Live Score: Pitch Report

    “این زمین نامی بر روی آن زینت داده شده است، کاملاً مترادف با هند و الهامات عظمت زیادی در اینجا در وسط وجود دارد. پایین زمین، 74 متر، 63 و 68 در میدان است. زمین شماره 7 است و هیچ انتهایی ندارد. اینجا، فقط گرما. چمن خیلی کم است و کمی قهوه ای تیره به نظر می رسد، اما به دلیل گرما خشک می شود و برای ضربه زدن خوب است. ما دیده ایم که هم اسپینرها و هم پیسرها در این مکان ویکت می گیرند. میانگین اولین اینینگ ها امتیاز 179 است، اما در طول بازی روز ممکن است کمی پایین تر باشد. ممکن است خشک شود و هرچه پیش می رویم کمی کندتر شود.”

  • 14:23 (IST)

    GT vs LSG، امتیاز زنده: غیبت Jaydev Unadkat

    راهول که در بازی مقابل RCB از میدان خارج شد، به دلیل اینکه قرار است تحت عمل جراحی ران قرار گیرد، باقی مانده فصل را از دست داد. علاوه بر مشکلات آنها، پیسر Jaydev Unadkat نیز پس از آسیب دیدگی شانه هیچ نقشی در این IPL نخواهد داشت.

  • 14:14 (IST)

    GT vs LSG، امتیاز زنده: LSG امتیازات را با CSK به اشتراک گذاشت

    LSG که با 11 امتیاز در رده دوم جدول است، پس از باخت به رویال چلنجرز بنگلور و یک بازی شسته شده مقابل CSK وارد مسابقه شد.

  • 14:12 (IST)

    GT vs LSG، Live Score: LSG در حال برخورد با ضربات آسیب دیدگی

    تحت هدایت هاردیک، GT با 14 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. از سوی دیگر، کرونال، LSG را در بازی شسته شده مقابل چنای سوپر کینگز رهبری کرد. او وظیفه دارد روحیه تیمی را که کاپیتان و پیسر همیشگی خود جایدو اونادکات را از دست داده است، بالا ببرد.

  • 14:11 (IST)

    GT vs LSG، Live Score: Brothers in War

    این یک آزمایش عقل بین برادران پاندیا – هاردیک و کرونال خواهد بود. در حالی که هاردیک چندین بار کاپیتان تیم هند بوده و برای دومین سال هدایت GT را بر عهده دارد، کرونال تیم بارودا را در کریکت داخلی رهبری کرده است و در غیاب کاپیتان معمولی KL Rahul به نقش کاپیتان LSG ارتقا یافته است. این دو اولین برادرانی هستند که کاپیتان تیم‌ها در IPL هستند.

  • 14:01 (IST)

    GT vs LSG، امتیاز زنده: سلام

    سلام و به پوشش زنده ما از مسابقه IPL 2023 بین گجرات تایتانز و لاکنو سوپر جاینتز، مستقیماً از استادیوم نارندرا مودی، احمدآباد خوش آمدید. منتظر همه به روز رسانی های زنده باشید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله