به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده DC vs SRH، IPL 2023: پایتخت دهلی به دنبال ادامه برد با بازی SunRisers Hyderabad است.

به‌روزرسانی‌های زنده DC در مقابل SRH: DC در دهلی مقابل SRH قرار می‌گیرد.© BCCI/IPL


به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده DC در مقابل SRH، IPL 2023: با پیروزی های متوالی که به آنها شتاب می بخشد، دهلی کاپیتالز امیدوار است که ضربات آنها مکمل واحد بولینگ باشد، زیرا آنها منتظر دو فصل مقابل سان رایزرز حیدرآباد در نبرد عقب مانده های IPL در روز شنبه هستند. دو تیم پس از برد هفت ران میخ کوبنده دی سی در روز دوشنبه وارد این مسابقه می شوند و SRH مشتاق است که به نفع خود برگردد و زنجیره شکست سه بازی خود را قطع کند. (کارت امتیاز زنده | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا امتیاز زنده و به‌روزرسانی‌های مسابقه DC vs SRH، IPL 2023 مستقیم از دهلی آمده است:







  • 17:31 (IST)

    DC در مقابل SRH Live: نرخ ضربه دیوید وارنر در زیر اسکنر

    در حالی که کاپیتان دیوید وارنر در بیشتر مواقع وزنه‌برداری را انجام داده است، اینینگ‌های او فاقد ظرافت معمول بودند، زیرا او با بیشترین تعداد توپ نقطه‌ای در پاورپلی این IPL روبرو شد. این واقعیت که دهلی برای به دست آوردن یک بازکننده ثابت در انتهای دیگر تلاش کرده است، نگرانی او را بیشتر کرده است.

  • 16:46 (IST)

    DC vs SRH Live: Momentum with Delhi Capitals

    با پیروزی های متوالی که به آنها شتاب می بخشد، دهلی کپیتالز امیدوار است که ضربات آنها مکمل واحد بولینگ باشد، زیرا آنها به دنبال دو فصل مقابل سانرایزرز حیدرآباد در نبرد عقب مانده های IPL در روز شنبه هستند. دو تیم پس از برد هفت ران میخ کوبنده دی سی در روز دوشنبه وارد این مسابقه می شوند و SRH مشتاق است که به نفع خود برگردد و زنجیره شکست سه بازی خود را قطع کند.

  • 16:23 (IST)

    خوش آمدید بچه ها

    سلام به همه، به وبلاگ زنده مسابقه 40 IPL 2023 خوش آمدید. پایتخت دهلی امشب در ورزشگاه آرون جیتلی به مصاف سانرایزرز حیدرآباد می رود. برای همه به روز رسانی های مربوط به بازی در ارتباط بمانید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله