به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده CSK در مقابل PBKS، IPL 2023: CSK به دنبال بازیابی رتبه اول با پیروزی بر PBKS است

به روز رسانی زنده CSK در مقابل PBKS: CSK برای رویارویی با PBKS© BCCI


CSK در مقابل PBKS، IPL 2023، به‌روزرسانی‌های زنده: چنای سوپر کینگز در بازی بعدی خود در IPL 2023 یکشنبه در استادیوم ام اس چیدامبارام به مصاف پنجاب کینگز خواهد رفت. هر دو تیم پس از شکست در بازی های قبلی خود وارد بازی می شوند. در حالی که CSK با 32 ران در مقابل راجستان رویالز شکست خورد، PBKS با 56 ران مغلوب لاکنو سوپر جاینت شد. CSK، با این حال، خوشحال خواهد شد که به راحتی به خانه بازگردد، جایی که اسپین پادشاه است و کاپیتان زیرک آنها MS Dhoni به دنبال خفه کردن ضربات PBKS خواهد بود. جالب خواهد بود که ببینیم کدام طرف بر دیگری پیروز خواهد شد. (کارت امتیازی زنده | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا به‌روزرسانی‌های زنده مسابقه IPL 2023 بین CSK و PBKS، مستقیماً از چنای آمده است:







  • 14:10 (IST)

    CSK vs PBKS، امتیاز زنده: غیبت بن استوکس

    CSK تیمی نیست که تغییرات زیادی ایجاد کند و این احتمال وجود دارد که بن استوکس، سردار آزمون انگلیس، که از مصدومیت بهبود یافته و او را برای برخی بازی‌ها دور نگه داشته، دوباره نیمکت نشین شود.

  • 14:10 (IST)

    CSK در مقابل PBKS، امتیاز زنده: حمله با سرعت قوی CSK

    در دپارتمان سرعت، توشار دشپنده با 14 ویکت، البته با نرخ اقتصادی 12.57، در غیاب دیپاک چهار آسیب دیده دست خود را بالا برده است و به دنبال بهترین عملکرد خود است در حالی که آکساه سینگ جوان و متیشا پاتیرانا به دنبال آن خواهند بود. یک نمایش بهبود یافته

  • 14:07 (IST)

    CSK در مقابل PBKS، امتیاز زنده: روز خوب برای اسپینرها

    زمانی که رویالز در حال خشم بود و ماهیس تیکشانا و راویندرا جادجا بلافاصله توانستند جلوی جریان دویدن را بگیرند، دونی به اسپینرهای خود روی آورد. یکشنبه بیاید، کاپیتان بار دیگر به اسپینرهای خود تکیه خواهد کرد تا توپ را بچرخاند و حریف را از بین ببرد. CSK احتمالاً به حمله چرخشی سه جانبه خود از Jadeja، Theekshana و Moeen Ali ادامه خواهد داد.

  • 14:01 (IST)

    CSK در مقابل PBKS، امتیاز زنده: همه چشمان به Dhoni هستند

    همه نگاه ها به Dhoni خواهد بود، که ظاهراً در حال دویدن خداحافظی است و اگر کاپیتان طلسم حتی چند بار تحویل دهد، جمعیت خوشحال خواهند شد.

  • 14:01 (IST)

    CSK در مقابل PBKS، امتیاز زنده: ترکیب قوی ضربتی CSK

    به غیر از کانوی، روتوراج گایکواد و آجینکیا راهانه، بازیکن کلیدی CSK بوده‌اند، در حالی که شیوام دوب نشان داده است که قادر به گلزنی سریع است. عدم دویدن راویندرا جادجا برای اندیشکده CSK نگران کننده خواهد بود، اما همه کاره با بولینگ و فیلدینگ باشکوه خود آن را جبران می کند.

  • 14:00 (IST)

    CSK vs PBKS، امتیاز زنده: شکست CSK مقابل RR

    یک CSK بلند پرواز در جیپور کمین کرد که ضربات کمین کمین کردند و 203 را برای پیروزی مقابل رویالز تعقیب کردند. واحد ضربه زدن CSK که در حال انجام است، نمی تواند کاملاً در برابر RR حرکت کند. بازکن دوون کانوی، که در بهترین فرم بوده است، لنگ زد.

  • 13:58 (IST)

    CSK vs PBKS، امتیاز زنده: باخت برای هر دو تیم

    هر دو تیم پس از شکست در بازی های قبلی خود وارد بازی می شوند. در حالی که CSK با 32 ران در مقابل راجستان رویالز شکست خورد، PBKS با 56 ران مغلوب لاکنو سوپر جاینت شد. CSK، با این حال، خوشحال خواهد شد که به راحتی به خانه بازگردد، جایی که اسپین پادشاه است و کاپیتان زیرک آنها MS Dhoni به دنبال خفه کردن ضربات PBKS خواهد بود.

  • 13:56 (IST)

    CSK vs PBKS، امتیاز زنده: سلام

    سلام و به پوشش زنده ما از مسابقه IPL 2023 بین چنای سوپر کینگز و پنجاب کینگز، مستقیماً از استادیوم MA Chidambaram در چنای خوش آمدید. منتظر همه به روز رسانی های زنده باشید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله