“بهتر است با ویرات کهلی بازی کنم تا در برابر او”: فاف دو پلسیس. توضیح می دهد که چرا

Faf du Plessis و Virat Kohli دو نفر از ثابت‌ترین بازیگران رویال چلنجرز بنگلور در فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) بوده‌اند. این دو نه تنها با خفاش به یکدیگر تعارف کردند، بلکه ستون های حمایت از یکدیگر در خارج از زمین نیز بودند. در گفتگوی اختصاصی با NDTV، فاف دو پلیس، کاپیتان RCB، علاقه خود را به کوهلی، نه تنها از نظر بازیکنی که او است، بلکه همچنین شخصیت او در خارج از زمین، ابراز کرد.

“بزرگترین چیز در مورد ویرات اشتیاق اوست. من همیشه بازی در برابر ویرات را تحسین می کنم. میزان شور و شوقی که او دارد، به ازای هر ویکتی که می افتد، برای هر ویکت 10 بر 10 می شود. من تعجب می کنم که این مرد چگونه است. همیشه پرشور است، حتی اگر یک بازیکن شماره 11 بیرون بیاید. من از میزان شور و اشتیاق او در بازی کریکت می ترسیدم. اکنون که در همان تیم او هستم، می توانم به شما بگویم که بازی با او یک دو پلسیس در طول چت گفت: بهتر از بازی مقابل او.

دو پلسیس گفت که او همیشه ترجیح می دهد با کوهلی بازی کند تا در مقابل او، زیرا شور و شوقی که دومی در زمین نشان می دهد می تواند به افراد تیم حریف نیز دامن بزند.

“وقتی مقابل او بازی می‌کنید، گاهی اوقات، آن اشتیاق می‌تواند به شما نیز دامن بزند. من طرف دیگر آن بوده‌ام. در حالی که اگر با او بازی می‌کنید، این چیز بسیار خوبی است. شما آن شور و شوق را با او احساس می‌کنید. و این واقعاً مسری است. این باعث می‌شود همیشه بهترین عملکرد خود را داشته باشید. شناختن بازیکن پشت بازیکن کریکت و شخصی که پشت بازیکن کریکت است بسیار عالی است. او مردی بسیار سخاوتمند و مهربان است. همچنین یک خانواده‌محور مثل خودم. ما واقعاً دوستان خوبی شده‌ایم. ما علایق مشترک زیادی داریم، خانواده محور، اشتیاق و خالکوبی‌ها.”

برای ثبت رکورد، دو پلسیس در حال حاضر بهترین بازیکن فصل IPL 2023 است که 631 دوش در 12 مسابقه به ثمر رساند و میانگین 57.36 و نرخ ضربه 154.27 را به ثمر رساند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله