“بهترین اسپینر T20 Caught Off Guard”: سریلانکا عالی در بازی Sanju Samson’s 3 6s vs Rashid Khan

سانجو سامسون رشید خان را برای سه 6 شکست داد© BCCI

سرمربی راجستان رویالز، کومار سانگاکارا، احساس می‌کند که سه شش ششی کاپیتان سانجو سامسون در مقابل رشید خان، بازی‌ساز برتر گجرات تایتانز، در جریان تعقیب و گریز موفقیت‌آمیز آنها در لیگ برتر هند در احمدآباد، تغییر دهنده بازی است. سامسون (60 توپ از 32 توپ) در اور سیزدهم از تعقیب 178 RR سه ضربه ششم متوالی از رشید زد تا نرخ درخواستی را کاهش دهد. رویالز در نهایت با 4 توپ در روز یکشنبه، هدف را بازبینی کرد و شیمرون هتمایر توانست 56 توپ شکست ناپذیر را شکست دهد و تنها 26 توپ کمتر از ترتیب را به دست آورد.

“نه فقط تو ما را از پاورپلی عبور دادی، بلکه رشید خان و سپس اینکه چگونه از آنجا شروع کردی، این تغییر دهنده بازی بود. بهترین بازیکن آنها که برخی می گویند بهترین اسپینر T20 در جهان است، کاملاً غافلگیر شد. “Sangakkara به سامسون در ویدئویی پس از بازی که در حساب های رسانه های اجتماعی رویالز آپلود شده است، گفت.

سامسون و هتمایر یک پایه مهم از 59 ران از 27 توپ را برای راه اندازی تعقیب و گریز اضافه کردند. سپس هتمیر برای تکمیل تعقیب و گریز، 47 دور 20 تحویل با Dhruv Jurel (18 توپ از 10 توپ) اضافه کرد.

“این فقط نشان می دهد که وقتی در بازی هستید، هر چیزی ممکن است. رشید خان، شین وارن یا موتیاه مورالیتاران، مهم نیست که چه زمانی در بازی هستیم. ما توپ را بازی می کنیم، نه توپ را سانگکارا که خود یک اسطوره ضربتی و کاپیتان سابق سریلانکا بود، گفت.

با این برد، سلطنتی ها با 4 برد در 5 مسابقه، صدرنشین جدول رده بندی IPL 2023 شدند. از سوی دیگر، گجرات پس از دومین باخت متوالی خود در خانه، در رده سوم جدول امتیازی قرار دارد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله