بن استوکس می گوید انگلیس رویکرد تهاجمی خود را در برابر استرالیا در خاکستر تغییر نخواهد داد

تصویر فایل بن استوکس© AFP

کاپیتان تیم ملی انگلیس، بن استوکس، اصرار داشت که تیمش به بازی با مارک تهاجمی کریکت ادامه خواهد داد که به آنها کمک کرده است در 10 بازی از 12 مسابقه آزمایشی اخیر خود پیروز شوند. انگلیس در یک مسابقه تست چهار روزه در لردز از 1 ژوئن، قبل از شروع سری Ashes آنها در Edgbaston در 16 ژوئن، با ایرلند روبرو خواهد شد. استوکس تاکید می کند که تیمش باید به استراتژی فعلی خود برای سری آتی تست ایرلند و Ashes پایبند باشد.

“من خود را در حال پاسخ دادن به همین سوال می بینم – آیا این موضوع ادامه خواهد داشت؟ من فکر می کنم کاملاً واضح است که ما راهی برای به دست آوردن بهترین نتیجه از خودمان به عنوان فردی و به عنوان یک تیم پیدا کرده ایم. ما موفقیت را در آن دیده ایم. این همیشه پیش نمی رود. همانطور که بازی‌ها را می‌برید و بازی‌ها را می‌بازید، کار کنید، اما کاری که ما توانسته‌ایم انجام دهیم این است که فرمولی را پیدا کنیم که برای افرادی که در حال حاضر در رختکن داریم کار کند. این به دلیل مخالفت تغییر نخواهد کرد.” Skysports. com به نقل از استوکس گفت.

سری پنج بازی مقابل قدیمی ترین رقبای خود تنها 17 ماه از شکست 4-0 داون آندر می گذرد، اگرچه تیم انگلیس در فصل 2021/2022 از نظر اهمیت نسبت به لباسی که اکنون به روش “بازبال” بازی می کند، کمرنگ است.

او افزود: “این تیم متفاوتی است، ما با استرالیا بازی نکرده‌ایم، اما روی کاری که انجام می‌دهیم تمرکز می‌کنیم. ما همیشه به حریف احترام می‌گذاریم، اما روی خودمان و آنچه می‌آوریم تمرکز می‌کنیم.”

تحت مربیگری برندون مک کالوم، مربی تست انگلیس و با کاپیتان بن استوکس، انگلیس در 10 مسابقه از 12 مسابقه آزمایشی اخیر خود پیروز شده است، اما همه آنها مفهوم تساوی را کنار گذاشته و از دوران برتری توپ سفید خود برای بازی کردن سبک بسیار تهاجمی کریکت استفاده کرده است.

او افزود: “خاکسترها یکی از آن سریال هایی است که تاریخچه ای باورنکردنی دارد و همچنان تخیل کل جهان را تسخیر خواهد کرد. همه ما معنی آن را می دانیم. کل تیم – بازیکنان و کارکنان – از این موضوع بسیار هیجان زده هستند.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله