بمبئی نام روهیت شارما، سوریاکومار یاداو در لیست 35 احتمالی برای کمپ تمرینی خارج از فصل

کمیته انتخاب جدید بمبئی، به رهبری راجو کولکارنی، بازیکن سابق کریکت هند، روز جمعه 35 بازیکن احتمالی، از جمله نام‌های بزرگی مانند روهیت شارما و سوریاکومار یاداو را برای یک کمپ تمرینی خارج از فصل که قرار است هفته آینده در بمبئی برگزار شود، معرفی کرد. علاوه بر این، روهیت و سوریاکومار، کاپیتان هند، آجینکیا راهانه و شاردول تاکور نیز در این فهرست حضور دارند. اما شرکت آنها در این اردو بعید است زیرا آنها در حال حاضر در انگلیس برای بازی فینال مسابقات جهانی تست برابر استرالیا هستند که از 7 ژوئن در Oval آغاز می شود.

شریاس ایر که کل IPL را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از دست داد و در حال حاضر پس از انجام یک عمل جراحی در اواسط آوریل در حال نقاهت است، نیز برای این اردو نامگذاری شده است.

BCCI در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ایر، که فینال WTC را نیز از دست می‌دهد، قرار است تا دو هفته بعد از عمل جراحی خود برای توانبخشی به آکادمی ملی کریکت مراجعه کند. لیستی که توسط کمیته انتخاب بمبئی منتشر شد شامل ضاوال کولکارنی، بول‌باز سریع، شیوان دوبه، بازیکن همه کاره، که یک IPL فوق‌العاده برای قهرمانان چنای سوپر کینگز داشت، سرفراز خان و پریتوی شاو را در هم کوبید.

سیذارت راوت، بازیکن سریع بازوی راست، که فصل گذشته چند مسابقه برای قهرمانان 41 بار در جام رانجی انجام داد، کنار گذاشته شد.

رئیس انجمن کریکت بمبئی (MCA) آمل کاله، نایب رئیس سانجی نایک، منشی آجینکیا نایک، دبیر مشترک دیپاک پاتیل و اعضای شورای عالی پنج شنبه شب میزبان جلسه مشاوره برای مسائل کریکت بودند که با حضور بازیکن سابق میلیند نیز برگزار شد. رژ، رئیس کمیته بهبود کریکت (CIC) لالچند راجپوت در میان دیگران در ورزشگاه وانکهده.

فصل آینده کریکت در این گردهمایی مورد بحث قرار گرفت.

بازیکنان منتخب برای اردوی پیش فصل: روهیت شارما، پریثوی شاو، یاشاسوی جایسوال، بوپن لالوانی، آجینکیا راهانه، شریاس آییر، سوریاکومار یاداو، سرفراز خان، شیوام دوبه، آرمان جافر، جایش پوخاره، پراناو کلا، هاردیک تامور، پراساد پاوار، سیدحانت آدحانت آدوالها توشار دشپنده، موهیت آواستی، رویستون دیاس، هارش تاننا، شمس مولانی، تانوش کوتیان، ویجی گوهیل، درومیل ماتکار، خیزار دافدار، پاریکشیت والسانگکار، سیلوستر دسوزا، ساکشام جاها، امان خان، سایرجیتال، سایراجیتالوم ، شاشنک عطارده، عطیف عطاروالا.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله