بعد از ‘Handshake Snub’ ویدیوی دیگری با حضور Virat Kohli، Sourav Ganguly ویروسی می شود. تماشا کردن

به نظر می رسد همه چیز بین دو کاپیتان سابق تیم هند – ویرات کوهلی و سوراو گانگولی خوب نیست. از زمان خروج کوهلی به عنوان کاپیتان هند از هر سه فرمت بازی، درباره رابطه بین گانگولی و او صحبت های زیادی شده است. در حالی که رویال چلنجرز بنگلور در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف دهلی کپیتالز رفت، به نظر می رسید کهلی و گانگولی از دست دادن با یکدیگر اجتناب کرده اند و ویدیوی این حادثه در فضای مجازی پخش شد.

در حالی که صحبت ها بر سر رابطه بین این دو در رسانه های اجتماعی ادامه دارد، ویدیوی دیگری با حضور کهلی و گانگولی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

نحوه تغییر کاپیتانی در هر سه فرم تیم هند و کنار گذاشتن کوهلی برای روهیت شارما سوالات زیادی را ایجاد کرده است. هر دو Virat و Ganguly نسخه های خود را از آنچه پشت پرده ها رخ داده است دارند.

اندکی پس از اینکه کوهلی روزهای کاپیتانی خود را پشت سر گذاشت، خروج گانگولی به عنوان رئیس هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) نیز تایید شد. با این حال، زمانی که این دو در بازی دهلی و بنگالورو IPL رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، چیزهای زیادی برای تماشای هواداران وجود داشت.

همچنین در شبکه های اجتماعی گفته شده است که کمی پس از بازی بین RCB و DC، کوهلی از دنبال کردن گانگولی در اینستاگرام خودداری کرد. با این حال، دومی همچنان در پلتفرم وبلاگ نویسی عکس و ویدیو از اولی پیروی می کند.

گانگولی در مورد اپیزود خروج کاپیتانی کوهلی گفته بود: “این تماسی است که BCCI و انتخاب کنندگان با هم انجام دادند. در واقع، BCCI از ویرات خواسته بود که از سمت کاپیتان T20I کناره گیری نکند، اما بدیهی است که او موافقت نکرد. سپس انتخاب کنندگان احساس نمی کردند که داشتن دو کاپیتان مختلف برای دو فرمت توپ سفید درست نیست.”

از سوی دیگر کهلی وقتی از او در مورد این موضوع پرسیده شد، داستان متفاوتی را فاش کرد.

“از زمانی که تصمیم کاپیتانی T20 را تا 8 دسامبر اعلام کردم، هیچ ارتباط قبلی با من وجود نداشت. به من گفته شد که منتخبان تصمیم گرفته اند که من کاپیتان ODI نخواهم بود و من پاسخ دادم، “باشه، خوب”. او در جریان تور آفریقای جنوبی گفته بود.

پس از آن قسمت اخراج کاپیتانی، بسیاری از کسانی معتقدند که رابطه بین کوهلی و گانگولی تیره شده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله