بعد از اینکه سونیل گاواسکار به روهیت شارما “برای استراحت” از IPL 2023 پیشنهاد کرد، به‌روزرسانی واضح مربی هندی‌های بمبئی

مارک بوچر، سرمربی هندی‌های بمبئی روز شنبه گفت، روهیت شارما، کاپیتان تیم، در لیگ برتر هند درخواست استراحت نکرده است، اما اگر درخواست کند، این موضوع را بررسی خواهد کرد. روهیت به طور منظم در یک کمپین معمولی برای سرخپوستان بمبئی در IPL امسال ظاهر شده است، با برنده های پنج بار در حال حاضر در جایگاه هشتم در نیمه راه قرار دارند و برای صعود به جدول رده بندی نیاز به انجام کارهای زیادی دارند. سونیل گاواسکار، اسطوره باتینگ، اخیراً به روهیت، کاپیتان MI و هند پیشنهاد کرده بود که باید از مسابقات IPL استراحت کند تا بتواند خود را برای فینال آزمون قهرمانی جهان مقابل استرالیا از 7 تا 11 ژوئن در The Oval لندن سرحال نگه دارد.

نه، من فکر نمی کنم او باید استراحت کند. این تماس من نیست. بدیهی است که ما می خواهیم روهیت بازی کند، زیرا او بازیکن بسیار خوبی است و همچنین یک رهبر است.

“اگر برای روهیت بهترین است، و او پیش من می آید و می گوید که “می دانی، من به کمی استراحت نیاز دارم”، بله، ما به آن رسیدگی خواهیم کرد و آن را در نظر خواهم گرفت. او این کار را نکرده است. پس بله در حال حاضر، اگر او برای بازی در دسترس باشد، بازی خواهد کرد.

بوچر اعتراف کرد که سرخپوستان بمبئی پس از واگذاری 96 ران در پنج اور آخر مقابل پنجاب کینگز و پس از 70 ران در چهار اور مقابل گجرات تایتانز، برای بحث در مورد بولینگ مرگ خود به تخته قرعه کشی بازگشته اند تا در هر دو بازی در تیم بازنده قرار گیرند. بازی.

اولین بازی، اگر به آن نگاه کنیم، من در مورد تسلط بیشتر بر آن صحبت کردم تا در آن دوره کوتاه کوتاه. ما به نوعی در بازی دوم آن را تکرار کردیم، چیزی که اگر یک بار اتفاق بیفتد اشتباه است اما اگر دو بار اتفاق بیفتد، باید به آن رسیدگی کنیم.

او گفت: «ما در جلسات به آن پرداخته‌ایم، ایده‌های مختلفی در مورد اینکه چگونه تلاش می‌کنیم و دیگر این کار را انجام ندهیم، وجود دارد.

مربی MI تایید کرد که Jofra Archer برای یک “جراحی جزئی” به بلژیک رفته است.

بله، او (برای جراحی در بلژیک بود). فکر می کنم یک جراحی جزئی بود. فکر کنم یه روز رفت تا جایی که من می دانم، جوف برای انتخاب در دسترس است.

ترنت بولت، بازیکن تیم راجستان رویالز، که سال گذشته از قرارداد مرکزی نیوزلند که به او فرصت بازی در لیگ های مختلف دیگر در سراسر جهان را می داد، آزاد شد، گفت که او برای بازی در جام جهانی ODI آینده در هند ناامید است.

“البته، (من) از بازی در جام جهانی ODI ناامید هستم – این یکی از بزرگترین رویدادهای تقویم است. بولت گفت: در حال حاضر تنها تمرکز من روی IPL است و اگر همه چیز خوب پیش رفت، 100 درصد هستم، می‌خواهم آنجا باشم.

بولر بازوی چپ نیوزیلندی از ضربت‌زنان جوان راجستان رویالز یاشاسوی جیسوال و دهروو ژورل به خاطر ضربه زدن چشمگیرشان در این IPL تمجید کرد.

“آن بچه ها فقط اعتماد به نفس دارند. آنها واقع بین هستند، بیرون می روند و بازی طبیعی خود را انجام می دهند. خیلی خوب بود که زود به اینجا آمدم و من کار سختی را که قبل از شروع IPL انجام داده بود دیدم.

“آنها با آزادی بازی کردند و بازی های فوق العاده ای انجام دادند. یاشاسوی یک یافته باورنکردنی است و باید مراقب هند نیز بود – او قبلاً چند ضربه عالی انجام داده است.” بولت همچنین کاپیتان رویالز، سانجو سامسون را یکی از بهترین باترهای هند و یک متفکر خوب بازی توصیف کرد.

او گفت که می‌خواهد با توپ جدید تهاجمی عمل کند که منجر به تعداد زیادی ویکت برای او در شروع اینینگ‌ها شد.

من فقط سعی می کنم توپ را بالا ببرم. کمی چرخش در اطراف وجود داشته است و Wankhede (استادیوم) جایی است که در گذشته از بولینگ لذت برده ام. من فقط سعی می کنم آن را ساده نگه دارم، سعی می کنم تا آنجا که ممکن است تهاجمی باشم.

“این مسابقه همه است. تا کنون چند بازی عالی انجام شده است و (ما) فقط در نیمه راه هستیم. هر تیمی برای این هشت یا نه پیروزی تلاش می کند تا امیدوارم به دو تیم برتر برسد، اما ما فقط بازی را پیش می بریم. -بازی.” پس از اینکه لاکنو سوپر غول‌ها در روز جمعه از مرز 250 ران در برابر پنجاب کینگز عبور کرد، بازیکن کیوی گفت که می‌خواهد چند قانون برای کمک به بول‌بازها نیز وجود داشته باشد.

“وقتی دیدیم که 200 ران به ثمر می رسد شگفت انگیز بود و اکنون 250 ران به خوبی در دسترس است. چه کسی در مورد 300 ران می داند؟” “آن تغییرات ظریف قوانین که مدام ظاهر می شوند، من بدم نمی آید که چند تای آنها از جهاتی از بول داران حمایت کنند. بازی برای داشتن سوپر ساب با خفاش بسیار خوب بوده است، به طور موثری به تیم ضربه زن دیگری می دهد تا این امتیازها را دنبال کند و تعجبی ندارد که در حال حاضر شاهد چنین امتیازهای عالی هستیم.

موضوعات ذکر شده در این مقاله