“بسیار شبیه به ام اس دهنی…”: سونیل گاواسکار تحت تاثیر ستاره 29 ساله در IPL 2023

در اولین مسابقه دو سر در روز شنبه در IPL 2023، نایت رایدرهای کلکته به مصاف گجرات تایتان می روند در حالی که دهلی کپیتالز در دیدار عصر به مصاف سانرایزرز حیدرآباد خواهد رفت. دزدی رینکو سینگ در فینال مقابل یاش دیال در ذهن کاپیتان هاردیک پاندیا خواهد بود که GT با KKR در Eden Gardens در مسابقه معکوس روبرو می شود. سونیل گاواسکار، بازیکن سابق کریکت هند، بسیار تحت تأثیر شیوه هدایت هاردیک تایتان های گجرات قرار گرفته است. قهرمان همه کاره هند با وجود شکست دادن تیم در برخی از رویارویی های نزدیک که باعث تضعیف روحیه هم تیمی ها می شود، به عنوان مثال رهبری کرده و به GT کمک کرده است تا به مسیر برنده بازگردد.

گاواسکار با تمجید از بازیکن کریکت بارودا به دلیل ویژگی های رهبری الهام بخشش، گفت که هاردیک با کاپیتانی خود میراث ماندگاری در IPL به جا می گذارد.

گاواسکار در گفتگو با کریکت لایو ستاره اسپورت گفت: “گاهی اوقات کاپیتان ها سعی می کنند شخصیت خود و تیم را یکسان نگه دارند. شخصیت کاپیتان و تیم می تواند متفاوت باشد. هاردیک سعی نمی کند شخصیت خود را به تیم تحمیل کند. این همان کاری است که هاردیک با GT انجام می دهد. این میراث او به عنوان یک کاپیتان خواهد بود. او در رویکرد خود به عنوان کاپیتان بسیار شبیه به MS Dhoni است و از ویژگی های خوب کاپیتان سابق هندی خود برخوردار است.”

KKR به رهبری Nitish Rana با پیروزی قاطع خود بر رویال چلنجرز بنگلور در M Chinnaswamy در مسابقه معکوس اسلاید را متوقف کرد. این تیم باید پس از انجام دبل مقابل RCB و پایان دادن به 4 بازی باخت، اعتماد به نفس زیادی به دست آورد.

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هند – در حالی که به مبارزه KKR در PL 2023 فکر می کرد – گفت که فرم آندره راسل برای تیم نگران کننده است.

هاربهاجان سینگ که در کریکت لایو ستاره اسپورت صحبت می کرد، گفت: “بزرگترین دلیل مبارزه KKR در این فصل، شکل ضربتی آندره راسل است. راسل در این فصل با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کند و تا زمانی که اخراج نکند، KKR خود را در نیمه آخر خواهد یافت. مشکل راسل فنی است. او و کادر فنی باید بنشینند و به آن رسیدگی کنند.”

دهلی کپیتالز در آخرین بازی خود سانرایزرز حیدرآباد را در حیاط خلوت دومی شکست داد. دیوید وارنر و شرکت به دنبال کسب نتیجه مشابه در اواخر امشب در مسابقه معکوس در ورزشگاه آرون جیتلی هستند.

آکسار پاتل همه کاره، چرخ دنده ای حیاتی در چرخ پایتخت دهلی در IPL بوده است و کریکت باز هندی – که در آخرین بازی بهترین بازیکن مسابقه بود – یک بار دیگر نقشی تعیین کننده برای دی سی ایفا خواهد کرد.

بازیکن سابق کریکت هند از ظهور آکسار پاتل استقبال کرد و از کریکت باز گجرات به عنوان کاپیتان بعدی پایتخت دهلی به دلیل توانایی او در عملکرد خوب در هر بخش حمایت کرد.

عرفان پاتان که در کریکت لایو ستاره اسپورت صحبت می کرد، گفت: “آکسار پاتل یک بازیکن همه کاره مناسب است. او تحویل های خود را بسیار خوب تغییر می دهد و هر زمان که تیم او را بخواهد ویکت های مهم را انتخاب می کند. او ناک های بالغ بازی می کند و به همان اندازه بازیکن خوبی است. من او را به عنوان یک کاپیتان بالقوه برای پایتخت دهلی می بینم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله