بر اساس گزارش MI که قرارداد یکساله جوفرا آرچر را پیشنهاد می کند، سرمربی انگلیس، برندون مک کالوم سکوت را می شکند

Brendon McCullum نظرات خود را در مورد پیشنهاد قرارداد یک ساله MI به Jofra Archer به اشتراک گذاشته است.© BCCI/IPL

برندون مک کالوم، کاپیتان سابق نیوزلند معتقد است که هیئت های بین المللی “کاملاً ساده لوحانه” خواهند بود که تصور کنند بازیکنان پیشنهادات سودآور لیگ های T20 را برای بازی برای کشورشان رد می کنند. مک کالوم که در حال حاضر سرمربی تیم تست انگلیس است، معتقد است که چشم انداز کریکت به سرعت در حال تغییر است و زمان زیادی دور نیست که چندین بازیکن به جای قراردادهای مرکزی، لیگ های پرسود T20 را انتخاب کنند. نظرات او در بحبوحه گزارش هایی مطرح شد که نشان می داد تیم های IPL در حال مذاکره با تعدادی از بازیکنان کریکت انگلیسی از جمله Jofra Archer برای امضای قراردادهای سالانه هستند.

“در پایان، بازی در جهت دیگری پیش می‌رود. در چند سال گذشته، تا حدودی در اطراف کریکت بین‌المللی جابه‌جا شده است. ما کاملاً ساده لوح خواهیم بود اگر فکر کنیم بازیکنان مقادیر زیادی پول را در درازمدت رد می‌کنند. مک کالوم به رادیو SEN گفت: قراردادهایی برای کار بسیار کمتر در این لیگ های T20 زیرا آنها باید کریکت بین المللی بازی کنند.

مک کالوم معتقد است که هیئت مدیره، از جمله ECB، باید راه حلی برای این مسئله دشوار بیابند، زیرا آنها نمی توانند به سادگی به بازیکنان برتر خود اجازه دهند که کریکت بین المللی را نادیده بگیرند.

“آن روزها به سرعت به پایان نزدیک می شوند. قطعاً یک چشم انداز در حال تغییر است و شما فقط باید روان باشید. کاری که باید انجام دهید این است که باید با این بازیکنان کار کنید، باید با این لیگ ها کار کنید. و سعی کنید در حالت ایده‌آل به بازیکنان اجازه دهید کیک خود را بخورند و آن را نیز بخورند، زیرا شما می‌خواهید بهترین بازیکنانتان بازی کنند.”

مک کالوم برای بازی‌های آتی اش در برابر استرالیا، با اولین تست در ادباستون از 16 تا 20 ژوئن در دوگوت انگلیس خواهد بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله