“برو و رهبری کن…”: “برکت” ویرات کوهلی برای شوبمن گیل خارج از این جهان است

ویرات کوهلی شوبمن گیل را پس از IPL تون تمجید کرد© BCCI/Sportzpics

دنیای کریکت ایستاد و متوجه شد که شوبمن گیل اولین لیگ برتر هند (IPL) خود در قرن 2023 را به شدت مورد انتقاد قرار داد، زیرا گجرات تایتانز با 34 ران سان رایزرز حیدرآباد را شکست داد تا به مرحله پلی آف راه یابد. گیل وصله بنفش خود را با خفاش ادامه داد و اولین خمیری شد که از مرز 500 ران برای فرنچایز خود گذشت. در حالی که انجمن کریکتینگ کلاه خود را به روی گیل برمی‌دارد، حتی ویرات کوهلی به اینستاگرام رفت و استوری «خارج از این دنیا» را برای گیل منتشر کرد و خلاصه‌ای از تأثیری که خمیر آغازین روی او و نسل فعلی بازیکنان گذاشته است را نشان داد.

کوهلی که در این فصل نیز در فرم خوبی به سر می برد، در یک استوری باشکوه اینستاگرامی گیل را به طور ماهرانه به عنوان جانشین خود معرفی کرد.

کوهلی در استوری اینستاگرام خود نوشت: “پتانسیل وجود دارد و سپس گیل وجود دارد. ادامه دهید و نسل بعدی را رهبری کنید. خدا به شما برکت دهد.” نخست

j19rn8k8

گیل با یک ضربه 101 ران مقابل حیدرآباد به رتبه 2 در فهرست گلزنان این فصل صعود کرد و فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، تنها کسی بود که از او جلوتر بود.

گیل که در مراسم معرفی پس از بازی صحبت می کرد، واقعاً از اینکه توانست اولین گل قرن IPL خود را در برابر SRH، تیمی که اولین بازی خود را مقابل آن انجام داده بود، به ثمر برساند، هیجان زده بود.

“من اولین بازی خود در IPL را در مقابل SRH انجام دادم و صدها نفر اولم را مقابل آنها به دست آوردم، بنابراین زندگی به دور کامل رسیده است. امیدوارم موارد دیگر در آینده بیایند. همه چیز مربوط به بولرها و موقعیت است و من زیاد روی آخرین بازی هایم تمرکز نمی کنم. تمرکز بر وضعیت پیش رو مهم است.»

در حالی که گیل بهترین بازیکن گجرات بود، محمد شامی و موهیت شارما هر کدام 4 ویکت به دست آوردند تا با یک پیروزی راحت، روند صعود تیمشان به ناک اوت را آسان کنند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله