“برد خاکستر استرالیا به حساب نمی آید”: جیب بی پروا ستاره انگلیس

استوارت برود، ستاره انگلیسی، مدعی است که پیروزی خاکستر استرالیا در فصل 22-2021 در ذهن او حساب نمی شود زیرا محدودیت های کووید-19 عملکرد عادی را در طول سریال غیرممکن می کرد. استرالیا در زمین چمن خانگی مقابل انگلیس با نتیجه 4-0 پیروز شد، اما برود احساس می‌کند که قوانین سخت‌گیرانه ویروس کرونا باعث شده تا بازدیدکنندگان با یک ضرر ناعادلانه روبرو شوند. بولر سریع برود و هم تیمی هایش در طول تور در قرنطینه طولانی و حباب محافظت شده از کووید نگه داشته شدند.

اکنون، با توجه به اینکه استرالیا قرار است امسال در اولین Ashes پس از «سریال کووید» از انگلستان دیدن کند، برود فیوز را در یک درگیری بالقوه انفجاری با جبر جنجالی خود روشن کرده است.

برود روز پنجشنبه به دیلی میل گفت: “هیچ چیز خشن تر از آخرین سریال Ashes نبود. اما در ذهن من آن را به عنوان یک Ashes واقعی طبقه بندی نمی کنم.”

“تعریف کریکت خاکستر یک ورزش نخبه با شور و شوق زیاد و بازیکنان در بالای بازی است.

«هیچ چیز در مورد آن سریال به دلیل محدودیت‌های کووید، عملکرد سطح بالایی نداشت.

“امکانات آموزشی، سفر، عدم امکان معاشرت. من آن را به عنوان یک سریال خالی نوشتم.”

انگلیس در سال گذشته توسط کاپیتان بن استوکس و مربی برندون مک کالوم به عنوان یک نیروی آزمایشی احیا شده است.

برود معتقد نیست استرالیا برای تقلید از الگوی بسیار تهاجمی که انگلیس در احیای خود استفاده کرده است مناسب نیست.

برود گفت: “برای ما عالی خواهد بود اگر استرالیا سعی کند ما را در بازی خودمان بازی دهد. اگر بتوانیم آنها را به سبک کمی متفاوت بازی کنیم، ممکن است اشتباه کنند و این برای ما عالی خواهد بود.”

“استیو اسمیت، مارنس لابوشاگن و عثمان خواجه همگی مردانی هستند که دوست دارند زمان خود را جمع و جور کنند. بنابراین اگر بتوانیم آن ها را لقمه بزنیم و فقط آنها را به این فکر بیاندازیم که چرا سریعتر گل نمی زنیم؟ چرا بازی را به جلو نمی بریم. ؟

“من دوست دارم اسمیت در مسیر و آسمان یک تا وسط درهای اولیه برقصد. این کلاسیک خواهد بود.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله