“برای پست رئیس جمهور مسابقه نمی دهد”: رئیس هیئت کشتی بریج بوشان

بریج بوشان شاران سینگ که منتظر گزارش هیئت دولتی درباره اتهامات آزار جنسی علیه خود است، روز یکشنبه تایید کرد که برای پست ریاست جمهوری در انتخابات WFI در 7 می رقابت نخواهد کرد اما اشاره کرد که ممکن است به دنبال نقش جدیدی باشد. در داخل فدراسیون فدراسیون کشتی هند (WFI) در جلسه شورای عمومی اضطراری و کمیته اجرایی خود، به ریاست دبیرکل وی. ان پراسود، برنامه انتخابات را اعلام کرد.

بریج بوشان سه دوره چهار ساله متوالی به عنوان رئیس جمهور خدمت کرده است و طبق قوانین ورزشی پس از اتمام 12 سال به عنوان رئیس WFI، او واجد شرایط رقابت برای پست برتر نیست.

بریج بوشان پس از پایان این نشست به PTI گفت: “ما مجبور بودیم انتخابات را زودتر برنامه ریزی کنیم، اما به دلیل جنجال های اخیر، نتوانستیم انتخابات را زودتر برگزار کنیم، اما اکنون پیش می رویم. من قانون ورزش را دنبال می کنم و برای پست ریاست جمهوری رقابت نمی کنم.” ملاقات.

پس آیا این بدان معناست که او دیگر درگیر WFI نخواهد بود؟ من گفته ام برای پست ریاست جمهوری رقابت نمی کنم، نگفته ام که در انتخابات شرکت نمی کنم. بریج بوشان، 66 ساله، باید یک دوره 4 ساله خنک کننده را سپری کند تا واجد شرایط رقابت برای یک پست متصدی دفتر شود.

با این حال، او می تواند بخشی از کمیته اجرایی پنج نفره WFI باشد.

تا زمانی که او در سال 2027 دوره سرد شدن را سپری کند، به سن 70 سالگی رسیده است و این باعث می شود که او مجدداً مطابق قانون که سقف سنی را برای همه مقامات تعیین کرده است، واجد شرایط رقابت نباشد.

جالب است که ببینیم آیا پسرش کاران که رئیس انجمن کشتی UP است کلاه خود را به داخل رینگ می اندازد یا خیر. رئیس WFI در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل آزار و اذیت جنسی و اتهامات تهدیدآمیز که توسط کشتی گیران برتر کشور علیه او مطرح شده است، اجازه حضور در مجمع عمومی را داشته است، گفت، او در چارچوب قوانین کار کرده است.

“به صورت مکتوب، از من خواسته شد که به مدت سه هفته کناره گیری کنم، و بعداً این مدت به شش هفته تمدید شد، و من این کار را انجام دادم. من در جلسات استماع IOA و هیئت نظارت حضور یافته ام. اکنون می توانم به عنوان یک مقام WFI کار کنم. هیچ سوالی وجود ندارد. «نتایج کمیته با دولت است و من منتظر آن گزارش هستم.» کشتی گیران برتر کشور از جمله وینش فوگات، باجرانگ پونیا، ساکشی مالیک و ساریتا مور به همراه چندین نفر دیگر مدعی شدند که رئیس WFI کشتی گیران زن را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و ورزشکاران را نیز ارعاب کرده است.

بریج بوشان گفت که آنچه کشتی گیران در طول جلسات می گویند خنده دار است.

“من نمی توانستم جلوی خنده ام را بگیرم که این کشتی گیران می گویند. اگر با ساکشی مالک چیز نامناسبی داشتم پس چرا او مرا به عروسی خود دعوت کرد. آنها با مسائل شخصی خود و همچنین مسائل خانوادگی پیش من می آیند.”

آنها با پسر و عروسم می نشینند و با هم غذا می خورند و حالا ناگهان ادعا می کنند که من آنها را اذیت کرده ام. اگر اینطور است چرا به خانه من می آیند؟ رئیس WFI گفت که وقتی این موضوع حل شود، فدراسیون در ذهن خود انتقام نخواهد گرفت.

بسیاری از افراد هستند که اکنون نمی توانند با من روبرو شوند، نه فقط این کشتی گیران معترض. اما اگر آنها بخواهند بازی کنند، روند برای همه یکسان است. همه نامزدهای واجد شرایط می توانند رقابت کنند، اما WFI هیچ کدام را معاف نمی کند. کشتی گیر از آزمایشات المپیک حتی اگر یک کشتی گیر در یک رده خاص سهمیه کسب کند.

اگر باجرنگ سهمیه المپیک بگیرد، برای شرکت در المپیک باید برنده مسابقات ملی را شکست دهد و در صورت شکست، پس از 15 روز همچنان فرصت بازی مجدد و کسب مقام در هند را دارد. تیم

“هیچ تبعیضی وجود نخواهد داشت. من هیچ اشتباهی نکرده ام. این کشتی گیران فقط یک پیاده بودند، شخص دیگری پشت این جنجال است. از کشتی گیران برای این کار استفاده شده است.

من یک روز را در هیچ نوع گناهی سپری نکرده‌ام، به کارم ادامه داده‌ام و فدراسیون چه بمانم و چه نباشم به این کار ادامه خواهد داد.» PTI در BS BS

موضوعات ذکر شده در این مقاله