“برای سال‌های زیادی…”: روهیت شارما در مورد تیم دیوید که بعدی کیرون پولارد است

IPL 2023: تیم دیوید در روز یکشنبه مقابل راجستان رویالز 45 گل بدون 14 گل زد.© BCCI/IPL

یاشاسوی جیسوال (124) بازکننده ستاره هندی، بی‌نتیجه ماند زیرا تیم دیوید در فینال سه ضربه متوالی به جیسون هولدر زد تا به هندی‌های بمبئی کمک کند تا روز یکشنبه یک پیروزی هیجان‌انگیز با شش ویکت مقابل راجستان رویالز ثبت کنند. در تعقیب هدف 213 ران در ورزشگاه وانکهد، MI به 17 ران در فینال نیاز داشت، زمانی که دیوید سه ضربه ششم متوالی زد تا تیمش را در هزارمین مسابقه IPL به خانه ببرد. ضربه زن راست دست با کمک 5 شش و 2 چهار توپ 45 گل زد.

نقش مشابهی را برای MI توسط کیرون پولارد بزرگ T20 در IPL ایفا کرده بود. با این حال، قبل از شروع فصل 2023، ستاره کارائیب تصمیم گرفت از رویداد T20 بازنشسته شود.

همانطور که بسیاری از کارشناسان احساس می کنند که دیوید پولارد بعدی برای MI است، روهیت احساس می کند که کریکت باز استرالیایی متولد سنگاپور جای خالی بزرگی برای پر کردن دارد.

روهیت پس از بازی IPL 2023 در روز یکشنبه گفت: “بسیار خوشحال کننده است که می بینم چگونه این کار را دنبال کردیم. بازی گذشته در اینجا نیز به هدف مشابهی نزدیک شدیم. ما توانایی داریم اما باید از خود حمایت کنیم.”

او اضافه کرد: “(با توجه به اینکه دیوید پولارد بعدی است) کفش های بزرگی که باید پر شود، پولی برای سال های زیادی قهرمانی های زیادی را برای ما به ارمغان آورد. اما تیم توانایی و قدرت زیادی دارد.

این 124 توپ از 62 توپ جیسوال بود که RR را به مجموع ترسناک 212 برای 7 در 20 اور رساند. ضربه او با 16 چهار و 8 شش بند بود. ویکت‌ها در فواصل منظم در انتهای دیگر سقوط می‌کردند، اما ضربه فوق‌العاده جیسوال، RR را به یک مجموع بزرگ رساند.

“من سال گذشته او را تماشا کردم، امسال او بازی خود را به سطح جدیدی رسانده است. از او پرسیدم این همه قدرت از کجا می آید، او می گوید که در باشگاه وقت می گذراند، او واقعاً آنها را زمان بندی می کند. برای او خوب است. روهیت در حالی که جیسوال را ستایش می کرد، گفت: برای کریکت هندی و همچنین برای RR خوب است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله