«برای زمان استراحت کن»: توصیه سونیل گاواسکار به روهیت شارمای خارج از فرم

سونیل گاواسکار معتقد است که اعتماد به نفس روهیت شارما آسیب دیده است.© AFP

سونیل گاواسکار بزرگ، احساس می‌کند که روهیت شارما، کاپیتان هند و هندی‌های بمبئی که به طرز تاسف‌باری از فرم خارج شده، باید از مسابقات IPL استراحت کند و به‌جای آن، به‌طور جدی برای فینال مسابقات جهانی آزمایشی (WTC) مقابل استرالیا آماده شود. گاواسکار معتقد است که اعتماد به نفس روهیت پس از یک دوره طولانی امتیازات ضعیف در لیگ T20 آسیب دیده است. گاواسکار در گفتگو با ستاره اسپورت گفت: “من می گویم که روهیت باید فعلاً استراحت کند و خود را برای فینال مسابقات جهانی تست حفظ کند.

او می‌تواند برای چند بازی اخیر دوباره برگردد، اما در حال حاضر، (باید) خودش کمی نفس بکشد. فینال WTC قرار است از 7 تا 11 ژوئن در Oval لندن برگزار شود.

دویدن بی ثمر روهیت با بید ادامه یافت زیرا سوپر کینگز چنای با یک پیروزی آسان شش ویکت در چپاوک در روز شنبه، جنگ خانگی 13 ساله را در برابر سرخپوستان بمبئی شکست داد.

روند وحشتناک کاپیتان هندی در IPL از آخرین دوره بازی ادامه یافت زیرا او نتوانست برای دومین مسابقه متوالی گلزن را به دردسر بیندازد و باعث شد که MI در مقابل CSK به امتیاز کمتر از 139 بر 8 رضایت دهد.

این یک سفر فراموش نشدنی برای سرخپوستان بمبئی بود و بزرگترین شکست برای آنها شکل فعلی کاپیتانشان بود که برای هشتمین بار در این دوره از لیگ از پاورپلی اخراج شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله