بدن های دولتی برای سید مشتاق علی به عنوان بخشی از فصل داخلی BCCI خفاش می زنند

بدن های دولتی برای سید مشتاق علی به عنوان بخشی از فصل داخلی BCCI خفاش می زنند

BCCI از انجمن های ایالتی درخواست کرده بود که در مورد چگونگی برگزاری فصل داخلی شرکت کنند.© خبرگزاری فرانسه


با نگاهی به بیماری همه گیر ویروس کرونا ، هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) از انجمن های ایالتی خواسته بود نظرات خود را – تا روز چهارشنبه – در مورد چگونگی تمایل برای فصل داخلی 21-2020 ارائه دهند. و با پاسخ اکثر انجمن های ایالتی ، مسابقات سید مشتاق علی T20 یک برنده آشکار است. در نامه های مورد دسترسی ANI ، تقریباً تمام انجمن های ایالتی خواستار برگزاری مسابقات T20 شده اند. در حالی که برخی نیز درخواست کرده اند جایزه Ranji Trophy را با رویداد T20 اضافه کنند ، برخی دیگر سازماندهی 50-over Vijay Hazare Trophy را به عنوان دومین مسابقه داخلی برای این فصل می خواهند.

اخبار

برخی از انجمن های ایالتی نیز به دبیر BCCI نامه نگاری کرده و گفته اند که فصل باید به طور ایده آل با مسابقات T20 آغاز شود و پس از نگاهی به نحوه برگزاری مسابقات T20 می توان در مورد میزبانی مسابقات بعدی تصمیم گرفت. همه این پیشنهادات با توجه به پروتکل هایی که باید با توجه به بیماری همه گیر ویروس کرونا مورد توجه قرار گیرد ، از جمله ایجاد مراکز زیست ایمن ارائه شده است.

یک مقام اتحادیه ایالتی در تشریح دلیل حمایت نهادهای دولتی از میزبانی مسابقات T20 گفت: “بیماری همه گیر مساله نگران کننده ای است ، زیرا هنوز اثرات سلطنتی بیماری مشخص نیست. شما نمی خواهید بازیکنان والدین نیز نگران هستند و چند والد فرزندان خود را از اردوگاهی که ما در حال انجام آن بودیم به دلیل نگرانی بیرون کشیدند.

“قالب T20 به شما گزینه پنجره کوچکتر از نظر زمانی را می دهد و بنابراین اگر یک تورنمنت واقعاً برگزار شود ، در این شرایط قالب ارجح است.”

این بازخورد ها پس از ارسال نامه ای دبیر جی شاه به انجمن های ایالتی در روز یکشنبه و درخواست از آنها برای ارائه نظرات خود در مورد نحوه اجرای فصل داخلی امسال ارائه شد. گزینه های ارائه شده در پست الکترونیکی عبارت بودند از: “گزینه 1 – فقط رانجی تروفی” یا “گزینه 2 – فقط سید مشتاق علی T20” یا “گزینه 3 – هم جایزه رنجی و هم سید مشتاق علی T20” یا “گزینه 4 – هر دو سید مشتاق علی T20 و Vijay Hazare Trophy. “

تبلیغ شده

در پست الکترونیکی ، وزیر امور خارجه توضیح داد: “آماده سازی برای فصل در سراسر بازی های داخلی مردان همچنان مشروط به مشاوره مداوم دولت و پزشکان با ایمنی بازیکنان ، کارکنان و مقامات اولویت اول است.”

“BCCI باید در مجموع شش مرکز ایمنی زیستی در سراسر کشور ایجاد کند. 38 تیم به پنج گروه نخبه و یک گروه پلاک تقسیم می شوند. گروه های نخبه هر کدام شش تیم تشکیل می دهند در حالی که گروه صفحات هشت تیم دارند. تیم ها. هر یک از مراکز BCCI حداقل سه مکان دارد که به صورت دوستانه (دیجیتال) پخش می شود. “

مباحث ذکر شده در این مقاله