با 7 عکس از آنوشکا شارما، پست تولد زیبای ویرات کوهلی برای همسر

با 7 عکس از Anushka Sharma، Virat Kohlis نوشته زیبای تولد برای همسر

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما© توییتر

آنوشکا شارما بازیگر بالیوود و همسر کریکت هندی ویرات کوهلی، آنوشکا شارما، در 1 می 2023 35 ساله شد. به همین مناسبت، ویرات در شبکه های اجتماعی با انتشار 7 عکس زیبا از همسرش همراه با پیامی باشکوه تولد او را تبریک گفت. . در حالی که کوهلی مشغول بازی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 برای رویال چلنجرز بنگلور بوده است، آنوشکا اغلب در استادیوم در حال تشویق همسرش دیده می شود. کهلی به همین مناسبت در توییتر خود نوشت: “دوستت دارم در تمام جنون های نازت. تولدت مبارک همه چیزم.”

در بخش کریکت، رویال چلنجرز بنگلور قصد دارد تا در روز دوشنبه در اینجا با یک لاکنو سوپر غول های جنگ طلب در IPL روبرو شود، وابستگی بیش از حد به رتبه برتر مشهور خود را کنار بگذارد.
RCB برای حفظ شتاب ارائه شده توسط Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell، که تمام گلزنی‌ها را در هشت بازی تاکنون انجام داده‌اند، تلاش کرده است.

از آنجایی که اکثر تیم ها در جدول رده بندی نزدیک به هم هستند، حاشیه خطا در نیمه دوم رقابت ها کاهش یافته است.

نمی توان از کوهلی، دو پلسیس و ماکسول انتظار داشت که در هر بازی این کار را انجام دهند و زمان آن رسیده است که افرادی مانند ماهیپال لومرور، شهباز احمد و دینش کارتیک پا به میدان بگذارند.

فیلدینگ و صید نیز باید بهبود یابد، چیزی که خود کوهلی پس از باخت به KKR به آن اشاره کرد.

کاپیتان سابق هند به هدایت تیم ادامه خواهد داد مگر اینکه دو پلسیس که به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” استفاده شده است، آمادگی کامل را به دست آورد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله