با عملکرد ضعیف DC Mull Axar Patel پیش از بازی Must-Win در مقابل GT

دهلی کپیتالز در روز سه شنبه در رقابت با گجرات تایتان قدرتمند و همه کاره در IPL در احمدآباد به تیم های هندی خود که عملکرد ضعیفی دارند نیاز دارد. ناکامی مفتضحانه پریتوی شاو و سرفراز خان کمک قابل توجهی به دردسرهای پایتخت دهلی در این فصل کرده است زیرا آنها با شش باخت از هشت بازی خود را در یک وضعیت انجام بده یا بمیرند. آنها احتمالاً باید تمام شش بازی باقیمانده خود را ببرند تا به پلی آف IPL راه یابند، اما با توجه به منابعی که در اختیار دارند، بسیار بعید به نظر می رسد.

بازی بد شاو این فرصت را به فیل سالت داد تا در کنار دیوید وارنر بازی کند. او در آخرین بازی در بهترین حالت ویرانگر خود قرار داشت و تیم به او نیاز داشت که در کنار وارنر و شماره سه میچل مارش، که در نهایت با عملکردی همه جانبه در برابر سانرایزرز حیدرآباد به پتانسیل خود دست یافت، ثابت قدم باشد.

دهلی به دلیل از دست دادن تعداد زیادی ویکت در اوورهای میانی مقصر بوده است و آنها باید در ادامه به این موضوع رسیدگی کنند. حفظ فرم آکسار پاتل برای اورهای مرگ قابل درک است، اما با توجه به دویدن رویایی او با خفاش در 12 ماه گذشته در کریکت بین‌المللی، وارنر می‌تواند او را به رتبه پنج برساند.

پریام گارگ که به عنوان بازیکن جایگزین وارد فصل می شود، فرصت بسیار مورد نیاز را به دست آورده است و اگر نتواند آن را به حساب بیاورد فقط خودش را مقصر می داند. کهنه سرباز مانیش پاندی نیز می تواند در شماره چهار بهتر عمل کند.

بولرهای هندی در کنار تیم، به بدی ضربه‌زنان عمل نمی‌کنند، اما موکش کومار قطعاً می‌تواند نرخ اقتصادی خود را بهبود بخشد، زیرا در هفت بازی نزدیک به 11 ران در هر اوور دریافت کرده است.

اسب پیر ایشان شارما در سه بازی که در آن حضور داشته است کار خود را انجام داده است در حالی که آنریچ نورژه در بازی های آینده به دنبال ویکت خواهد بود.

دهلی در دردسر عمیقی قرار دارد و آنها در مقابل حریفی در گجرات تایتان قرار می گیرند که در هر شرایطی به پیروزی در یک بازی شهرت داده اند.

در تعقیب 180 مقابل KKR در روز شنبه، آنها در یک نقطه دردسر بودند اما در نهایت با 13 توپ خالی به خانه بازگشتند.

ویجی شانکار که در کنار دیوید میلر بازی می‌کرد، یکی از بهترین دوره‌های IPL خود را انجام داد تا تیم را به ششمین برد خود در هشت بازی برساند. مدافع عنوان قهرمانی همچنان تیمی است که باید در این فصل شکست بخورد.

جاشوا لیتل، ضربان‌دار بازوی چپ ایرلندی، پس از آموختن درس‌های سخت در اولین فصل خود، به خود می‌آید.

در بخش اسپین، آنها همیشه می توانستند از رشید خان استفاده کنند، اما اکنون آنها یک گوهر دیگر افغانستان در نور احمد دارند، که در چهار بازی هشت ویکت با نرخ اقتصادی چشمگیر 7.33 به دست آورده است.

پایتخت های دهلی: دیوید وارنر (ج)، پریتوی شاو، سرفراز خان، امان حکیم خان، آبیشک پورل (هفته‌انه)، آکسار پاتل، خلیل احمد، کولدیپ یاداو، رومن پاول، ریلی روسوو، آنریش نورجه، مستفیزر رحمان، چتان ساکریا، موکش کومار، فیل نمک، لونگی نگیدی، پراوین دوبی، لالیت یاداو، ریپال پاتل، ویکی استوال، ایشانت شارما، مانیش پاندی، کاملش ناگارکوتی و یاش دهل.

تایتان های گجرات: هاردیک پاندیا (ج)، شوبمن گیل، دیوید میلر، آبیناو منوهار، سای سودارسان، وریدیمن ساها، متیو وید، رشید خان، راهول تواتیا، ویجی شانکار، محمد شامی، آلزاری جوزف، یاش دیال، پرادیپ سانگوان، دارشان جهان یندکانده ، آر. سای کیشور، نور احمد، داسون شانکا، اودئان اسمیت، کی اس بهارات، شیوام ماوی، اورویل پاتل، جاشوا لیتل و موهیت شارما.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله