“باید در رختکن باقی بماند”: ام اس Dhoni در گفتگو با ستاره CSK

پس از باخت شش ویکت تیمش مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در مسابقه لیگ برتر هند (IPL)، کاپیتان چنای سوپر کینگز (CSK) MS Dhoni از اجرای باتجر Shivam Dube در این فصل ابراز خوشحالی کرد و گفت که او یک کار انجام داده است. یک کار عالی برای طرفین در اوورهای میانی با انجام چند حرکت مهم. Crucial Fifties از رینکو سینگ و نیتیش رانا امید بازی های پلی آف نایت سواران کلکته (KKR) را زنده نگه داشتند زیرا آنها در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در روز یکشنبه در ورزشگاه MA Chidambaram با 6 ویکت بر چنای سوپر کینگز (CSK) پیروز شدند.

“خب، ما زیاد صحبت کرده ایم (او و شیوام دوبه)، آنچه با او صحبت کردیم باید در رختکن باقی بماند. او باید روی چه زمینه هایی کار کند. از کاری که او انجام داده بسیار خوشحالم و این برای او مهم است. او به بازی بعد از بازی ادامه دهد و از کاری که انجام داده راضی نباشد. او این کار را برای ما در اوورهای میانی انجام داده است تا ما را تا حد ممکن دوندگی کند. بنابراین من فقط آرزو می کنم که او به کارش ادامه دهد.” در ارائه پس از بازی

دوبی از بهترین فصل IPL خود تا کنون لذت می برد. او در 13 مسابقه و 11 اینینگ، 363 دوش با میانگین 40.33 و نرخ ضربه 157.14 به ثمر رسانده است. او همچنین سه گل پنجاه را با بهترین امتیاز 52 به ثمر رسانده است.

“(در دیپک چهار) او کسی است که توپ را تاب می دهد و ایده ای منصفانه از بازی دارد، جایی که باید بازیکن ها را نگه دارد و بر این اساس توپ می زند. او قطعا یک مزیت است. گاهی اوقات … احساس می کنم اکنون او بسیار با تجربه است. در مواقعی متوجه شوید که اگر تاب نداشته باشد طول کاسه چقدر است.چون در بازی هایی که تعداد دویدن روی تخته زیاد نیست، باید کمی باهوش شوید.. وقتی فهمیدید تاب نمی خورد (برای او) ) ثونی اضافه کرد، برای هیچ کس نوسان نخواهد داشت.

چهار تا به اینجا فصل مناسبی را پشت سر می گذارد که به دلیل مصدومیت چند بازی را از دست داد. او در هفت مسابقه در مجموع هفت ویکت به دست آورده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله