“بالاخره یک Tendulkar…”: واکنش ساچین در حالی که پسر آرجون اولین ویکت لیگ برتر هند را می گیرد

عکس فایل ساچین تندولکار در کنار پسرش آرجون تندولکار.© BCCI/IPL

آرجون تندولکار، پسر و پسری که ساچین تندولکار بزرگ را می کوبد، آخرین پیروزی عالی را به دست آورد در حالی که سرخپوستان بمبئی (MI) سومین برد متوالی خود را در این فصل ثبت کردند و روز سه شنبه سان رایزرز حیدرآباد را شکست دادند. روهیت شارما، روهیت شارما، کاپیتان MI که به 20 بازی نیاز داشت، توپ را به آرجون داد و پیسر جوان با بولینگ کامل اوور کرد و اولین ویکت IPL خود را برای مهر و موم کردن مسابقه گرفت. آرجون بازی را با ارقام 1/18 به پایان رساند زیرا MI با 14 ران بازی را در استادیوم بین المللی راجیو گاندی برد.

آرجون، که اولین بازی خود را در بازی هفته گذشته مقابل کلکته نایت رایدرز انجام داد، بوونشوار کومار را اخراج کرد و در فینال اوور تنها پنج ران را واگذار کرد.

در صحبت با توییتر، ساچین در حالی که هیجان خود را از اولین ویکت پسرش در مسابقات ابراز می کرد، بر روی ماه بود. او همچنین از بازیکنان MI برای نمایش همه جانبه تمجید کرد.

“یک بار دیگر یک اجرای همه جانبه عالی توسط سرخپوستان بمبئی. کامرون گرین با چوب و توپ تحت تاثیر قرار گرفت. ضربه زدن ایشان و تیلاک به همان اندازه که می شود خوب است! IPL هر روز جالب تر می شود. پسران عالی پیش می روند. و در نهایت یک Tendulkar. ویکت IPL دارد!” او توییت کرد.

در تعقیب و گریز 193 ران حیدرآباد، آرجون با توپ جدید برای بمبئی شروع کرد تا در دومین مسابقه IPL خود پس از اولین بازی خود در روز یکشنبه، دو اوور اقتصادی را انجام دهد.

اما این سرعت بازوی چپ جیسون بهرندورف بود که دو ویکت کلیدی از جمله واردات حیدرآباد از انگلیس و هری بروک صددرصد در مسابقه قبلی برای 9 امتیاز به دست آورد.

ویکتز مدام در حال غلت خوردن بود و گرین نیز با توپ کار می کرد که سرعت بولینگ او مارکرام را به مدت 22 به پاویون بازگرداند.

کلاسن و آگاروال تلاش کردند تا امیدها را در جایگاه 55 نفره خود افزایش دهند، اما جدایی آنها باعث لغزش نهایی برای حیدرآباد شد.

بهرندورف و بازیکن ضربه ای رایلی مردیث هر کدام دو ویکت را به دست آوردند در حالی که دیوید چهار ضربه را گرفت.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله