بازی نیوکاسل مقابل استون ویلا به دلیل شیوع Covid به تعویق افتاد


دیدار نیوکاسل از استون ویلا ، برنامه ریزی شده برای روز جمعه ، اولین بازی لیگ برتر بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا از زمان شروع بازی در ماه ژوئن به تعویق افتاد ، لیگ روز سه شنبه تأیید کرد. چندین بازیکن و کارکنان نیوکاسل از نظر ویروس کرونا مثبت آزمایش شده اند و این باعث شده تا باشگاه زمین تمرین خود را تعطیل کند. لیگ برتر انگلیس در بیانیه ای گفت: “نیوكاسل در پی افزایش چشمگیر موارد Covid-19 در این باشگاه ، درخواستی را برای تنظیم مجدد بازی به لیگ برتر ارائه كرد ، كه منجر به این شد كه بهداشت عمومی انگلیس شمال شرقی توصیه كند كه امکانات تمرینی آنها بسته است.” .

اخبار

“در نتیجه ، هیئت لیگ برتر موافقت کرد که این باشگاه قادر به آموزش نیست و به اندازه کافی و ایمن برای بازی روز جمعه خود را آماده می کند.”

مدیرعامل نیوکاسل ، استیو بروس هفته گذشته تمرینات خود را لغو کرده بود زیرا هفته گذشته چهار بازیکن و یک عضو کارکنان اتاق پشتی آزمایش مثبت داشتند.

بروس در حال حاضر برای پیروزی 2-0 مقابل کریستال پالاس ، پنج بازیکن تیم اصلی نبود.

در بیانیه ای ، نیوکاسل گفت: “چند بازیکن و اعضای کادرفنی نیوکاسل یونایتد پس از بازگشت نتایج مثبت آزمایش در روزهای اخیر ، در حال انزوا در خانه هستند و سایت مرکز آموزش باشگاه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس به طور موقت بسته شده است. “

پیش از شروع فوتبال بعد از یک توقف سه ماهه بین مارس و ژوئن ، هیچ مسابقه ای در لیگ برتر قطع نشده بود ، اما ویا تصمیم خود را گرفت.

ویلا در بیانیه ای گفت: “استون ویلا می تواند تأیید كند كه این باشگاه به طور كامل از تصمیم لیگ برتر برای به تعویق انداختن دیدار ما با نیوكاسل یونایتد در روز جمعه پس از شیوع قابل توجه Covid در باشگاه Tyneside و خاموش شدن زمین تمرین آنها توسط بهداشت عمومی انگلیس حمایت می كند.” .

“همه در استون ویلا آرزوی بهبودی سریع دارند برای همه کسانی کهNUFC مبتلا به ویروس هستند.”

تبلیغ شده

هیچ یک از طرفین درگیر فوتبال اروپا نیستند ، به این معنی که فضای کافی در تقویم وجود دارد تا بازی با وجود یک فصل کوتاه دوباره برگزار شود.

شهر نیوکاسل هنگامی که آخرین قفل ملی در انگلیس در روز چهارشنبه به پایان برسد وارد شدیدترین باند محدودیت در سه سطح خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله