بازی نیوجرسی برای تیم کریکت هند پیش از فینال مسابقات قهرمانی جهان منتشر شد. تماشا کردن

بازی نیوجرسی برای تیم کریکت هند پیش از فینال مسابقات قهرمانی جهان منتشر شد.  تماشا کردن

طرح های جدید پیراهن برای تیم کریکت هند.© توییتر

طرح های جدید پیراهن تیم کریکت هند عصر پنجشنبه فاش شد. این پیراهن توسط حامیان کیت جدید آدیداس طراحی شده است. این بار، هند طرح‌های مجزا از پیراهن‌های ODI و T20I خواهد داشت. تیم کریکت مردان هند پیراهن‌های جدید طراحی شده را از فینال مسابقات جهانی تست در برابر استرالیا که از 7 ژوئن در The Oval آغاز می‌شود، می‌پوشد.

هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) ماه گذشته آدیداس را به عنوان حامی کیت برای BCCI معرفی کرد. “این قرارداد که تا مارس 2028 ادامه دارد، به آدیداس حقوق انحصاری برای تولید کیت در تمام فرمت‌های بازی می‌دهد. آدیداس تنها تامین‌کننده لباس‌های مسابقه، تمرین و مسافرت برای BCCI – از جمله مردان، زنان و … خواهد بود. BCCI در بیانیه ای گفت: از ژوئن 2023، تیم هند برای اولین بار در سه راه راه دیده می شود و اولین کیت جدید خود را در فینال مسابقات جهانی تست خواهد کرد.

جی شاه، دبیر افتخاری BCCI درباره این همکاری گفت: «ما متعهد به کمک به رشد بازی کریکت هستیم و نمی‌توانیم در این سفر با یکی از برندهای پیشرو پوشاک ورزشی جهان، آدیداس، شریک شویم. آدیداس با میراث غنی تاریخی خود در ورزش، محصولات در سطح جهانی و دسترسی جهانی قوی، نقش مهمی در هدایت عملکرد و موفقیت آتی دسته‌های مختلف کریکت هند ایفا خواهد کرد.

آدیداس علاوه بر تیم ملی کریکت بزرگسالان مردان و زنان، تیم ملی مردان و زنان هند «الف»، تیم ملی مردان و زنان هند «ب»، تیم ملی مردان و زنان زیر 19 سال هند و مربیان خود را نیز آماده خواهد کرد. و کارکنان

موضوعات ذکر شده در این مقاله