“بازی با یک پا…”: هند پست های بزرگی را برای MS Dhoni ادای احترام می کند

MS Dhoni در حال فعالیت برای CSK در طول IPL 2023© BCCI

اسپینر افسانه‌ای هندی، لاکسمن سیواراماکریشنان، پس از جراحی موفقیت‌آمیز زانو، MS Dhoni را مورد ستایش قرار داد. دونی در جریان لیگ برتر هند (IPL) 2023 دچار مصدومیت شد، اما به بازی در این مسابقات ادامه داد و در نهایت تیمش را به عنوان پنجمی رکورددار رساند. Dhoni تیم را از یخبندان هدایت کرد و حتی یک ضربه درخشان انجام داد تا شوبمن گیل را در فینال مقابل گجرات تایتانز اخراج کند. سیواراماکریشنان در توییتر از دونی استقبال کرد و بر چگونگی نشان دادن کاپیتان سابق “ذهنیت یک جنگجو” تاکید کرد.

“ام اس دونی امروز تحت یک عمل جراحی زانو قرار گرفت، موفقیت آمیز بود. رهبر واقعی، با یک پا بازی می کرد. بدون درد، هیچ سودی نداشت. درد دردناک بر وضوح افکار او تأثیری نداشت. شگفت انگیز است که چگونه او توانست با این همه یک طرف را رهبری کند. او در توئیتر خود نوشت.

دونی، که سوپر کینگز چنای را به پنجمین عنوان IPL خود هدایت کرد، پس از فینال روز دوشنبه از احمدآباد به بمبئی پرواز کرده بود و با جراح معروف ارتوپد ورزشی، دکتر دینشو پاردیوالا، که او نیز در پنل پزشکی BCCI است و تعدادی جراحی انجام داده بود، مشورت کرد. برترین بازیکنان کریکت هند، از جمله ریشابه پنت.

“بله، دونی روز پنجشنبه یک عمل جراحی موفقیت آمیز زانو در بیمارستان کوکیلابن بمبئی انجام داده است. حال او خوب است و عمل جراحی صبح انجام شد. من جزئیاتی ندارم. هنوز تمام جزئیات مربوط به ماهیت بیماری را دریافت نکرده ام. جراحی و موارد دیگر، “کاسی ویسواناتان، مدیر عامل CSK به PTI تایید کرد.

یکی دو روز دیگر مرخص می شود. او چند روز قبل از شروع دوره توانبخشی گسترده اش استراحت خواهد کرد. اکنون انتظار می رود که او زمان کافی برای بازی در IPL بعدی را داشته باشد. مدیریت CSK در شرایط ناشناس به PTI گفت.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله