بازیکنان MI و کادر مربیگری به کاپیتانی “رهبر رشد یافته” روهیت شارما ادای احترام کردند

بازیکنان هندی‌های بمبئی و کادر مربیگری روز یکشنبه از روهیت شارما پس از اتمام 10 سال کاپیتان پنج دوره قهرمانی IPL ادای احترام کردند. روهیت برای اولین بار در 24 آوریل 2013 نقش رهبری را به دست آورد. او در سال های 2013، 2015، 2017، 2019 و 2020 سرخپوستان بمبئی را به عناوین هدایت کرد. در آستانه درگیری MI با راجستان رویالز، تیم و مربیگری کارکنان درباره دهه ریاست کاپیتان روهیت صحبت کردند. کیرون پولارد، مربی تیم ملی که سهم زیادی در موفقیت فرنچایز در دوران بازی خود داشت، گفت: “او به عنوان یک رهبر رشد کرده است. منظورم این است که او به رهبری بزرگ شده است.”

بدیهی است که این کار در سال 2013 در میانه یک فصل به او سپرده شد. او در آن مقطع زمانی هنوز بسیار جوان بود. پولارد، که زمانی که روهیت در سال 2013 کاپیتانی را به دست گرفت، بخشی از تیم بود، گفت بمبئیکار یک یادگیرنده سریع بود.

“این به شما نشان می دهد که یک فرد در مورد آنچه که می تواند به انجام برساند، هوش بالایی دارد و ما خوش شانس هستیم که او را به عنوان یک رهبر داریم. او تجربه زیادی دارد، بنابراین مهم است که از آن استفاده کنیم و به رشد او ادامه دهیم.” شین باند، مربی بولینگ، حرفه روهیت را “باورنکردنی” توصیف کرد و گفت: “او شخصیت بزرگی در اطراف گروه ما، داخل و خارج از زمین است و به ویژه در هدایت این تیم به جایی که اکنون هستیم، او کار درخشانی انجام داده است. ” Suryakumar Yadav، یکی از ستون های اصلی MI، گفت که سفر روهیت یک داستان باورنکردنی بوده است.

“اینجا ما در دهمین سال او به عنوان کاپیتان هستیم. واضح است که 10 سال به عنوان کاپیتان، آن هم برای فرنچایزی مانند هندی های بمبئی. من فکر می کنم این یک موفقیت بسیار بسیار بزرگ است. این یک داستان به خودی خود است. او افتخارات زیادی برای او به ارمغان آورده است. این فرنچایز، با کسب پنج جام تحت کاپیتانی خود.” کامرون گرین بازیکن همه کاره استرالیایی افزود: موفقیتی که بمبئی به دست آورده است، بسیاری از آن به او مربوط می شود. جیمز پامنت، مربی فیلدینگ MI گفت که رفتار روهیت او را به یک رهبر بزرگ تبدیل می کند.

پامنت گفت: “یکی از نقاط قوت او این است که بازیکنان جوان هند را به خوبی تشویق می کند.”

“کاپیتان ها فقط می دانند که چگونه رشته ها را بکشند و این یکی از کارهایی است که روهیت از یک کاپیتان بسیار جوان از اولین قهرمانی تا بلوغ در این کار بسیار خوب انجام داده است. در رقابت بزرگی مانند این، او رفتار خوبی دارد. درباره ی او.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله