بازیکنان CSK پنجمین قهرمانی IPL را با ایجاد حلقه ویروسی اینستاگرام جشن گرفتند. تماشا کردن

تماشا کنید: بازیکنان CSK پنجمین قهرمانی IPL را با ایجاد مجدد حلقه اینستاگرام ویروسی جشن گرفتند

بازیکنان CSK پس از پیروزی جشن گرفتند© توییتر

چنای سوپر کینگز روز دوشنبه پس از شکست دادن گجرات تایتانز در قله با پنج ویکت، پنجمین عنوان IPL خود را به دست آورد. مسابقه نهایی چندین بار به دلیل باران قطع شد و CSK هدف اصلاح شده 171 را به دست آورد تا در 15 اور تعقیب شود. بازی به پایان رسید زیرا راویندرا جادجا در آخرین تحویل به مرزی برخورد کرد و CSK را از خط عبور داد. با این برد، تیم تحت رهبری MS Dhoni رکورد هندی‌های بمبئی را برای داشتن بیشترین تعداد قهرمانی IPL برابر کرد.

پس از بالا بردن جام، زردپوشان با بازسازی یک حلقه معروف اینستاگرام، پیروزی خود را به شیوه ای خاص جشن گرفتند. در ویدئویی که در توییتر CSK منتشر شد، جادجا با جام در دست وارد رختکن شد. بعداً، همه بازیکنان دیگر با جام ژست گرفتند و روند محبوب را بازسازی کردند.

B Sai Sudharsan 96 را در 47 توپ زد، در حالی که گجرات تایتان ها 214 را برای چهار توپ ارسال کردند، پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا ضربه بزند.

با تعیین هدف اصلاح شده 171 در 15 اور پس از اینکه باران بازی را متوقف کرد در شروع دومین دوره فینال که به دلیل بارش شدید باران به روز رزرو کشیده شد، CSK وظیفه را در آخرین توپ انجام داد، در نتیجه ممکن است به نتیجه برسد. آخرین بازی Dhoni در لیگ T20 باشد.

راویندرا جادجا در دو توپ پایانی یک ضربه شش و چهار از موهیت شارما زد تا آن را برای CSK به ارمغان بیاورد و حتی در حالی که بازیکنان زردپوش به داخل زمین می دوند، دونی در گودال باقی ماند و چشمانش بسته بود.

نه جنگنده تایتان های گجرات و نه آب و هوای بد به مدت دو روز نتوانستند مردان دونی را از تساوی با رقبای سرسخت خود، هندی های بمبئی، از نظر اکثر قهرمانی های IPL بازدارند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله