بازیکنانی که می توانند جایگزین KL Rahul در فینال مسابقات جهانی آزمون ICC شوند

از آنجایی که باتر KL Rahul در فینال مسابقات قهرمانی جهانی تست آینده (WTC) مقابل استرالیا در ماه ژوئن کنار گذاشته شده است، تیم هند به دنبال جایگزین احتمالی او خواهد بود. ضربه گیر ویکت بان در جریان بازی لیگ برتر هند (IPL) بین لاکنو سوپر جاینتز (LSG) و رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در تاریخ 1 مه آسیب دید. مصدومیت کی. ضربه زدن را باز کنید، به ترتیب وسط بازی کنید و در صورت نیاز گاهی اوقات ویکت نگه دارید.

ایشان کیشان

ایشان کیشان می تواند گزینه احتمالی باشد، زیرا او مهارت هایی را دارد که برای تیم باز شود یا در رده میانی بازی کند. او بخشی از تیم هند برای مسابقات Border-Gavaskar Trophy بود اما بازی نکرد.

ایشان رکورد درخشانی در کریکت درجه یک دارد و می تواند در هر نقطه ای که بخواهد ضربه بزند. او 48 مسابقه در قالب درجه یک انجام داده است و با 6 قرن و 16 نیم قرن، 2985 دوش به طور میانگین 38.76 به ثمر رسانده است.

یاشاسوی جایسوال

این بازیکن 21 ساله یاشاسوی جیسوال از روزهای زیر 19 سال خود همه را تحت تأثیر قرار داده است و او در فرم عالی در لیگ برتر هند (IPL) در حال انجام است.

جیسوال همچنین در کریکت درجه یک ثبات نشان داد و در هر تورنمنت، به ویژه در مسابقات حذفی، گلزنی کرد. او 1845 دوش در 15 بازی داخلی با میانگین برجسته 80.21 و نه قرن و دو قرن به ثمر رسانده است. بهترین امتیاز او در کریکت درجه یک 265 است.

او در 10 مسابقه IPL، 442 ران با میانگین 44.20 شکست داده است. او همچنین یک قرن و سه دهه پنجاه به نام خود دارد، با بهترین امتیاز 124. نرخ ضربه او در مسابقات بیش از 158 است.

سرفراز خان

سرفراز خان در کریکت داخلی عملکرد درخشانی دارد. او در کریکت درجه یک چشمگیر بوده است و بنابراین، انتخاب کنندگان می توانند به او فرصتی در ترکیب هند بدهند. او در 37 بازی درجه یک، 3505 دوش با میانگین چشمگیر 79.65 به ثمر رسانده است. او 13 قرن و 9 دهه پنجاه را در قالب با بهترین امتیاز 301* به نام خود ثبت کرده است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله