باتر رینکو سینگ می گوید: «کار سخت در آکادمی KKR نتیجه می دهد

پیش از بازی تیمش در لیگ برتر هند (IPL) مقابل راجستان رویالز، کولکته نایت رایدرز، بازیکن رینکو سینگ، گفت که سخت کوشی او در آکادمی تیم در طول اردوی خارج از فصل نتیجه داده است، زیرا به او کمک کرد تا بازی خود را بهبود بخشد، به ویژه در مرگ بیش از حد KKR روز پنجشنبه در مسابقه IPL 2023 خود در باغ ادن، کلکته به مصاف راجستان رویالز خواهد رفت. کار سخت من در آکادمی KKR نتیجه می دهد. ما یک اردوی خارج از فصل در آنجا داشتیم و من سخت کار کرده ام و پیشرفت زیادی کرده ام. آکادمی.” رینکو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت.

بتر اضافه کرد: “من فقط سعی می کنم آن را ساده نگه دارم و شوت های معمولی بازی کنم. فکر می کنم اگر چیز اضافی را امتحان کنم ضربه زدن من را تحت تأثیر قرار می دهد. این فقط مربوط به بازی بر اساس شایستگی توپ است و من فقط به شوت هایم پاسخ می دهم.”

رینکو در 11 مسابقه 337 ران با میانگین 56.16 و نرخ ضربه 151.12 به ثمر رسانده است. او در این فصل دو نیم قرن به ثمر رسانده است که بهترین امتیاز آن 58* است. اگرچه او یک ستاره قابل اعتماد برای اوتار پرادش در کریکت داخلی بوده است، اما ضربه زدن به یاش دایال پیسر گجرات تایتانز برای پنج ضربه ششم متوالی در فینال برای تعقیب 205، رینکو را به ستاره شدن در کریکت سوق داد، درست مانند کاری که IPL برای کریکت بازان زیادی در طول سال ها انجام داده است. . در میان تمام ضربه‌های بازکننده و درجه بالا که 15 موقعیت برتر جدول ضربه‌زنی را به خود اختصاص داده‌اند، او تنها خمیر درجه متوسط ​​است.

او همچنین توصیه هایی را که از “بهترین تمام کننده جهان” ام اس دونی در مورد مقابله با فشار هنگام ضربه زدن دریافت کرده بود، فاش کرد.

رینکو گفت: “او بهترین تمام کننده جهان است. من فقط از “بهیا” پرسیدم که چه کار دیگری می توانم انجام دهم. او فقط به من گفت زیاد فکر نکن، فقط منتظر توپ باش.”

در مورد خونسردی آرام او در موقعیت‌های پرتنش و دردسرساز به‌عنوان یک ضربه‌زن متوسط، “برای نقطه‌ای که من در آن ضربه می‌زنم، باید خونسرد باشید، این به این است که با ذهنی روشن و پشتیبان خود بروید. شما باید آرام باشید. مردم فریاد می زدند “رینکو، رینکو”، اما تمرکز من فقط روی آخرین توپ بود (در مقابل پنجاب کینگز در روز دوشنبه).

رینکو گفت تا آنجا که به الگوهای خود مربوط می شود، او واقعاً از هیچ کس پیروی نمی کند، اما همکار خود، سورش راینا، بازیکن UP و کهنه کار خود را بت خود می داند، که درست مانند رینکو، در تعقیب و گریز و هدایت اینینگ ها استاد بود. یک خمیر درجه متوسط

او در پایان گفت: “من هیچ کس را دنبال نمی کنم. من معمولاً در شماره 5، 6 یا 7 ضربه می زنم. در پست های مشابه در UP چوب می زنم. سورش راینا بت من بوده است.”

KKR در دیدار مقابل RR با پنج برد و شش باخت در رده ششم جدول امتیازی قرار دارد. آنها در مجموع 10 امتیاز دارند. از سوی دیگر، کمپین RR پس از چند ضرر اخیر به سمت بدی رفته است. آنها پنج برد و شش باخت نیز دارند که در مجموع به 10 امتیاز می رسد.

این تیم ها با یک برد می توانند تا رتبه سوم جدول صعود کنند و از هندی های بمبئی که در حال حاضر 12 امتیاز با 6 برد و 5 باخت دارند، عقب بیفتند.

تیم شوالیه سواران کلکته:رحمان الله گورباز، ونکاتش ایر، نیتیش رانا، رینکو سینگ، آندره راسل، سونیل نارین، شاردول تاکور، ویبهاو آرورا، هارشیت رانا، سویاش شارما، وارون چاکاراوارتی، جیسون روی، آنوکول روی، ان جاگادیزان، لاکی ، کولوانت خجرولیا، تیم ساوتی، اومش یاداو، ماندیپ سینگ، جانسون چارلز، دیوید ویز، آریا دسای

تیم راجستان رویالز:یاشاسوی جیسوال، جوس باتلر، سانجو سامسون (به همراه)، جو روت، دروو ژورل، شیمرون هتمایر، راویچاندران آشوین، موروگان اشوین، ساندیپ شارما، کولدیپ یاداو، یوزوندرا چاهال، دودوت پادیکال، آدام زامپا، ریان هولدر پاراگ، Obed McCoy، Trent Boult، Navdeep Saini، Akash Vasisht، KC Cariappa، KM Asif، Kuldeep Sen، Donavon Ferreira، Abdul Basith، Kunal Singh Rathore.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله