ایگور آنگولو در حالی که FC Goa Kerala Blasters را با نتیجه 3-1 شکست داد ، دوباره درخشید

سوپرلیگ هند: ایگور آنگولو در حالی که FC Goa شکست Kerala Blasters را با نتیجه 3-1 شکست داد ، دوباره درخشید

ISL 2020-21: استفاده از ایگور آنگولو باعث شد خوان فراندو اولین پیروزی خود را به عنوان سرمربی FC Goa ثبت کند.© اینستاگرام


FC Goa اولین پیروزی خود در فصل 7 سوپرلیگ هند (ISL) را به دست آورد زیرا آنها یکشنبه در ورزشگاه Fatorda با نتیجه 3-1 Kerala Blasters را شکست دادند. یک پرانتز از ایگور آنگولو (30 “، 90”) و یکی از خورخه اورتیز مندوزا (52 “) اطمینان حاصل کرد که خوان فراندو اولین پیروزی خود را به عنوان سرمربی گوا به دست آورد. وینسنته گومز (90 ”) یک گل تسلیت برای کرالا به ثمر رساند. فراندو با وارد شدن جیمز دوناچی و الكساندر ژسوراج در سمت دیگری كه توسط شمال شرقی یونایتد برگزار شد ، دو تغییر ایجاد كرد. نیشو کومار ، گومز و نونگدامبا نائورم به یازده نفر اصلی کرالا بازگشتند. اولین فرصت بزرگ گارس در همان دقیقه 10 به دست آمد که مندونزا برای کنترل توپ بلند نیشو را شکست داد و از بیرون محوطه جریمه یک شوت زد که تلاش او به تیر دروازه برخورد کرد.

اخبار

تیم میزبان نزدیک بود هفت دقیقه دیگر یک بار دیگر برتری خود را بدست بیاورد ، اما این گل توسط ایستاده ها محروم شد. یک پاس اشتباه Rohit Kumar باعث شد Angulo به گل تبدیل شود. مهاجم که فقط دروازه بان را برای ضرب و شتم تلاش کرد ضربه خود را به گوشه پایین بچرخاند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

با این حال ، آنگولو به زودی فرصت از دست رفته را در نیمه نیم ساعت جبران کرد زیرا گوا را پیش انداخت. گاما توپ را به سمت انگولو در محوطه جریمه زد و مهاجم آن را با خوشحالی بیش از آلبینو گومس دروازه بان کرالا زد تا گل چهارم فصل خود را به ثمر برساند.

گوا پس از وقفه گرسنه تر شد و به فشار خود ادامه داد. تلاش آنها به زودی به ثمر نشست ، زیرا آنها از طریق مندوزا دوبرابر شدند. مهاجم توپ را خارج از محوطه جریمه دریافت کرد و قبل از اینکه ضربه خود را در گوشه دور دفن کند ، با براندون فرناندس یک و دو دوستانه معامله کرد.

کرالا در جستجوی یک گل سخت هل داد و در دقیقه 67 نزدیک شد. گومز توپ را درون محوطه جریمه بدست آورد اما ضربه او را در زیر تیر دروازه دید.

تبلیغ شده

شاگردان کیبو ویکونا در چند مورد تهدید کردند اما نتوانستند دروازه حریف را پیدا کنند. وقتی هدفی برای آنها رقم خورد ، مسابقه قبلاً به سود گوا حل و فصل شده بود. نیشو یک سانتر برای گومز شلیک کرد که ضربه سر او بعد از مسواک زدن زیر تیر دروازه به درون دروازه وارد شد.

به دلیل برخورد سریع با پرینستون ربلو ، در هنگام مصدومیت ، اواخر وقت مصدومیت ، دستورات راهپیمایی به کاپیتان کرالا داده شد. گوا اواخر وقت مصدومیت یک گل دیگر به ثمر رساند زیرا آنگولو خطای اشتباه گومز را زد.

مباحث ذکر شده در این مقاله