این چیزی است که استیو اسمیت پس از پیوستن به Cheteshwar Pujara در ساسکس گفت

این چیزی است که استیو اسمیت پس از پیوستن به Cheteshwar Pujara در ساسکس گفت

استیو اسمیت در مورد “یادگیری بیشتر در مورد” Cheteshwar Pujara در ساسکس هیجان زده است.© توییتر

استیو اسمیت، ستاره استرالیایی، از اولین بازی خود در کانتی و “یادگیری بیشتر در مورد” چتشوار پوجارا هیجان زده است، زیرا آنها در آستانه فینال WTC و Ashes در ماه آینده برای همان تیم حاضر می شوند. انتظار می‌رود اسمیت سه بازی برای ساسکس مقابل ورسسترشر (4-7 مه)، لسترشایر (11-14 مه) و یک بازی خانگی مقابل گلامورگان (18-22 مه) به عنوان بخشی از آمادگی خود برای فینال WTC از 7 ژوئن انجام دهد. نبرد خیمه شب بازی خاکستر در برابر انگلیس از 16 ژوئن شروع می شود.

اسمیت گفت که IPL به او کمک کرده تا به بازی در کنار بازیکنان بین المللی رقیب عادت کند و او مشتاق بازی در کنار پوجارا است که در این فصل هدایت ساسکس را بر عهده داشته است.

“روزی که نمی‌خواهم بهتر شوم و یاد بگیرم، روزی است که احتمالاً آن را ترک می‌کنم. من مشتاق هستم که با پوج (پوجارا) نیز بازی کنم. من مقابل او زیاد بازی کرده‌ام، دیدم که او گل‌های زیادی را به ثمر رسانده است. با من مخالفت می کند. امیدوارم بتوانیم در این میانه زمان کمی را با هم بگذرانیم و در مورد یکدیگر اطلاعات بیشتری کسب کنیم.” بازی با پوجارا و سپس مقابل تیم هندی در عرض چند روز چگونه خواهد بود؟ اسمیت: “شما برای یک تیم بازی می کنید، دیده اید که سال ها با IPL بازی می کنید، در حالی که با یکدیگر بازی می کنید، تا آنجا که می توانید به عنوان یک تیم به موفقیت دست پیدا کنید و ما بعداً به استراحت آنها رسیدگی خواهیم کرد.” به وب سایت کریکت ساسکس گفت.

اسمیت در هنگام بازی ساسکس مقابل گلامورگان به مصاف هم تیمی و دوست استرالیایی مارنس لابسوساگن خواهد رفت. این دو قبلاً در مورد آن خندیده اند.

اسمیت گفت: “کمی شوخی شده است. او فکر می کند که من را بیرون می کشد. ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. ممکن است وقتی من وارد کاسه شوم. من مطمئن هستم که سرگرم کننده خواهد بود.” .

“خوب است که اینجا هستم. من همیشه می خواستم کریکت کانتی بازی کنم و این اولین بار است که باورش سخت است.” در مورد خاکستر، او افزود: “این تابستان هیجان انگیز است. انگلیس در 12 ماه گذشته کریکت باورنکردنی بازی کرده است، بسیار متفاوت از آنچه قبلا دیده ایم و ما نیز خوب بازی کرده ایم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله