“این زندگی ماست”: برداشت عاطفی KL Rahul از ترولینگ رسانه های اجتماعی

KL Rahul در جریان سری تست هند و استرالیا© BCCI

سال سختی برای KL Rahul بود، زیرا خمیر هند به‌طور گسترده در رسانه‌های اجتماعی پس از یک بازی ناامیدکننده در سری تست‌ها در برابر استرالیا ترول شد. راهول برای یافتن هر فرمی تلاش کرد زیرا فقط توانست 37 ران در 2 مسابقه به ثمر برساند و بعداً قبل از آزمون سوم حذف شد. در حالی که فرم او در ODI ها بهبود پیدا کرد، گفتگو در مورد ضربه زدن او ادامه داشت و حتی میزان ضربه او در لیگ برتر هند (IPL) 2023 که در حال انجام است، موضوع بحث گسترده ای بوده است. این فقط طرفداران نبودند که در این گفتگوها شرکت کردند زیرا بازیکنان سابق کریکت نیز به آن ملحق شدند.

در یکی از قسمت‌های پادکست «The Ranveer Show»، راهول درباره تجربیات خود در ترولینگ در سال گذشته و تأثیر آن بر او و دیدگاهش نسبت به کریکت صحبت کرد.

این چیزی است که گاهی اوقات بر من تأثیر می گذارد و روی بسیاری از پسران دیگر نیز تأثیر می گذارد، وقتی ما ورزشکاران واقعاً به حمایت نیاز داریم، مردم احساس می کنند می توانند یا قدرت اظهار نظر یا بیان آنچه می خواهند را دارند. راهول در پادکست صحبت کرد.

هیچ یک از ما نمی خواهیم عملکرد بدی داشته باشیم. این زندگی ماست. این تمام کاری است که ما انجام می دهیم. همانطور که گفتم، من غیر از کریکت چیز دیگری بلد نیستم.»

این تنها کاری است که انجام می دهم. چرا کسی تصور می کند که من در مورد بازی خود جدی نیستم یا به اندازه کافی سخت کار نمی کنم؟ و متاسفانه در ورزش هیچ ارتباطی وجود ندارد. همانطور که گفتم شما می‌توانید سخت کار کنید، مثل اینکه من سخت کار می‌کنم اما نتیجه به من نرسید.»

راهول پس از چند بازی به دلیل مصدومیت در زمین از مسابقات IPL 2023 کنار گذاشته شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله