این برای اولین بار است – راجستان رویالز ستاره “مفتخر” پس از تمام شدن توسط MS Dhoni

Dhruv Jurel از RR توسط MS Dhoni تمام می شود.© توییتر

MS Dhoni با وجود 41 سال سن، هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد. کاپیتان چنای سوپر کینگز به خوبی ضربه می زند و پشت کنده ها زیرک بوده است. اخیرا CSK برای بازی مقابل راجستان رویالز در جیپور تور کرده است. اگرچه CSK بازی را باخت، هواداران در تعداد زیادی حاضر شدند تا “زرد” خود را برای CSK و Dhoni نشان دهند. و افسانه چندین بار به آنها فرصت داد تا تشویق کنند. به غیر از طراحی اصلی حمله CSK، Dhoni همچنین با تلاشی منحصر به فرد بر یک رانوت درخشان تأثیر گذاشت. این توپ در چهارمین توپ از آخرین اوور اینینگ های RR وارد شد، زیرا Dhoni از Dhruv Jurel خارج شد. پس از اینکه ماتیشا پاتیرانا یک توپ را به صورت گسترده انجام داد، Dhoni به سمت راست خود شیرجه زد تا توپ را جمع کند و با یک پرتاب دقیق روی ران اوت تأثیر گذاشت.

حالا ژورل گفته است که افتخار می کند که توسط دونی از بین رفته است. در ویدئویی که توسط راجستان رویالز در حساب رسمی یوتیوب خود ارسال شده است، ژورل در مورد از دست دادن توسط Dhoni صحبت کرد. “وقتی بعد از 20 سال نگاهی به کارت امتیازی خواهم داشت و وقتی می‌گوید آقا ظونی من را از دست داد، احساس غرور می‌کنم. نام دیگری وجود نخواهد داشت. Dhruv، و زیر آن می‌گوید run out by Dhoni. برای من کافی است!” ژورل گفت.

MS Dhoni در شانزدهمین فصل خود در لیگ برتر هند (IPL) به نظر می رسد که هنوز تمام نشده است. خفاش دروازه‌بان نه تنها چنای سوپر کینگ (CSK) را به طرز درخشانی رهبری کرده است، بلکه با خفاش صحنه‌های کوتاهی ایجاد کرده است که حس نوستالژی را در طرفداران ایجاد می‌کند. اگرچه فیلم‌های کوتاه Dhoni مسحورکننده بوده‌اند، بسیاری از طرفداران و کارشناسان تعجب می‌کنند که «تالا» در این فصل خود را در رتبه‌بندی ضربتی برای CSK تبلیغ کند. دواین براوو، که سال ها با Dhoni در تیم سوپر کینگز بازی کرده است، این موضوع را روشن کرد و توضیح داد که چرا کاپیتان خود را تبلیغ نمی کند.

“این موقعیتی است که او باید بکوبد. همه بالاتر از او ضربه می زنند و او این مسئولیت و مالکیت را بر عهده خود می گیرد تا نظم را پایین بیاورد زیرا امثال Jadeja، Rayudu و Dube، او می خواهد به این افراد به تعداد بیشتری بدهد. براوو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله