اینترمیلان برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال روملو لوکاکو است


اینترمیلان روی روملو لوکاکو مهاجم توانا حساب کرده است تا چهارشنبه چهارشنبه در یک بازی برابر برنده مقابل شاختار دونتسک ، قهرمان سه بار سابق لیگ قهرمانان اروپا شود. این بازیکن بلژیکی در آخرین برد 3-0 برابر بروسیا مونشنگلادباخ یک گل زد تا غول های ایتالیایی در مسابقات قاره زنده بمانند که از فصل 2011-2012 به مرحله حذفی نرسیده اند. در انتهای گروه B ، اینتر باید در San Siro پیروز شود و گلادباخ و رئال مادرید مسابقه خود را تساوی ندهند.

اخبار

لوکاکو پس از زدن چهار گل در تعداد بازی های اروپا در این فصل گفت: “من در زندگی ام هرگز به این خوبی بازی نکرده ام.”

در مجموع ، این بلژیکی در این فصل 12 گل در 13 بازی به ثمر رسانده است ، از جمله بازی افتتاحیه در آخر هفته در پیروزی 3-1 سری A مقابل بولونیا.

برای لوکاکو 27 ساله اولین بار در زندگی حرفه ای او است که در 10 بازی ابتدایی فصل لیگ خود بیش از هفت گل به ثمر رسانده است.

لوکاکو از زمان پیوستن به تیم آنتونیو کونته از منچستر یونایتد در سال 2019 با پرداخت 80 میلیون یورو (89 میلیون دلار) به کار خودش افتاده است.

در اولین فصل خود لوکاکو 34 گل در همه مسابقات به ثمر رساند ، که مطابق با عملکرد رونالدو برزیلی در اولین فصل حضورش در اینتر در سالهای 1997-1998 بود.

سطح بالای انرژی و بازی شدید بلژیکی در اینتر در تضاد با یونایتد است که او در دو فصل حضور داشت و در 96 بازی 42 گل به ثمر رساند ، اما در آخرین فصل خود فقط 15 گل به ثمر رساند.

او بیش از وزن و حرفه ای بودن خود هرگز از انتقاد هواداران دور نبود ، زیرا هنگامی که اوله گونار سولسکایر جای ژوزه مورینیو را گرفت ، از خط نوک پستی سقوط کرد.

اما لوکاکو در کنار لاوتارو مارتینز آرژانتینی و الکسیس سانچز ، هم تیمی سابق یونایتد ، یک شکل غنی از فرم در اینتر پیدا کرده است.

کونته مدت ها ستایشگر لوکاکو بود ، که کار خود را در اندرلک آغاز کرد و سعی داشت قبل از انتقال بلژیکی از اورتون به یونایتد ، او را برای چلسی به خدمت بگیرد.

انتقال او همزمان با کونته به ایتالیا نیز با حضور برادرش جوردن لوکاکو 25 ساله که به عنوان مدافع لاتزیو بازی می کرد ، راحت شد.

اینتر فصل گذشته با یک امتیاز عقب تر از یوونتوس در سری A دوم شد ، اگرچه گل به خودی لوکاکو در فینال لیگ اروپا باعث پیروزی سویا شد.

“الماس خشن”

اینتر از 10 مسابقه اول خود 26 گل به ثمر رسانده است ، بهترین گل در این مرحله از زمان بازی 2009/2010 که با یک مورینیو یک سه گانه بی سابقه کسب کرد.

کونته که تیمش در سری A در رده دوم قرار دارد ، پنج امتیاز عقبتر از رقیب شهر آث میلان ، پیش بینی کرد: “روملو هنوز می تواند بهتر شود.”

“من هنگام ورودش او را الماس خشن توصیف کردم. احساس کردم با وارد کردن کار او می تواند به یکی از بهترین مهاجمان جهان تبدیل شود.

“او مانند یک بازیکن فوتبال آمریکایی است.

“او در مسیر درست است زیرا او یک بازیکن فروتن است که برای تیم سخت کار می کند و همه چیز را در قفسه خود دارد – ویژگی های جسمی و همچنین توانایی دویدن برای ایجاد نشانه در زمین باز.

“من از او ، تیم ، از لاوتارو و از سانچز خوشحالم که با توجه به خصوصیاتی که دارد می تواند قاطع تر شود و چند گل دیگر به ثمر برساند.

“با این حال ، او قبلاً به سختی دو سال در منچستر یونایتد بازی می کرد ، اکنون او بازی های زیادی را انجام می دهد و همچنین می تواند هنگام بیرون آمدن از نیمکت بازیکن مهمی باشد.”

کونته ، مدیر سابق یوونتوس و چلسی ، برای جلوگیری از صعود اقتصادی از مرحله چهارم گروه چهارم از لیگ قهرمانان ، پیشنهاد داد.

بهترین نتیجه 51 ساله به عنوان مربی ، هدایت یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی 2012/13 بود و او در سال 2017-2018 با چلسی به جمع یک هشتم نهایی رسید.

تبلیغ شده

کونته گفت: “این یک بازی سخت خواهد بود زیرا شاختار در صورت نتیجه خوب می تواند بازی را پشت سر بگذارد ، اما ما همچنین می خواهیم دست خودمان را بازی کنیم.”

“ما باید به عنوان یک تیم واکنش نشان دهیم و بلوغ مناسبی را نشان دهیم. این یک قدم دیگر برای ما است اما ما برای آن خوب هستیم و روحیه ما بالا است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله