ایشان کیشان: لیگ برتر هند 2020: “قبل از شروع فصل روی بازی خارج از من کار کردم”

IPL 2020:

IPL 2020: ایشان کیشان روز شنبه مقابل پایتخت های دهلی 72 ضربه زد زیرا هندی های بمبئی با 9 ویکت برنده شدند.© BCCI / IPL


ایشان کیشان تکیه گاه اصلی تیم های سرخپوست بمبئی در رقابت های لیگ برتر هند (IPL) بوده و بازیگر چپ دست نشان داد که قبل از شروع رویداد بزرگ ، روی گیم پلی خود کار کرده است. ایشان مربی قدرت و تهویه مطبوع هند بمبئی ، پل چپمن را بخاطر افزایش استقامتش ، مدیون بود. باتمن نگهبان ویکت گفت که این آموزش قدرت ضربه زدن به شش ها را برای او فراهم کرده است. “بسیاری از تمرینات ، صحبت کردن با خودم و دانستن اینکه نقطه ضعف من چیست و کار بر روی آن برای پیشرفت خودم. ما در مورد چگونگی برنامه ریزی هر تیم در برابر یک بتسنجان خاص صحبت کردیم. من قبل از شروع بازی خارج از خانه خود را بهبود بخشیدم در این فصل ، “ایشان در ویدیوی منتشر شده در وب سایت IPL به جوان یاداو ، چرخنده سرخپوست بمبئی گفت

اخبار

وی افزود: “من قدرت ضربه زدن به شش را از مادرم به دست آوردم ، همه این به لطف غذایی است كه برای من درست كرد. سپس ما پل چاپمن را داریم ، آموزش وی دشوار است اما قدرت من را فراهم كرده است.”

ایشان کیشان و کوینتون دی کاک به ترتیب 72 و 26 بازی کردند در حالی که تیم تحت هدایت کی روش پولارد هدف 111 دویدن را با 9 ویکت در دست و 34 توپ دنبال کرد تا در استادیوم بین المللی دبی ذخیره شود.

در طول بازی ، هنگامی که ایشان مستقر شد ، شانه های خود را باز کرد تا به طور منظم مرزها را پیدا کند. دهانه بازها 5 را به حصار می کشند تا امتیاز Powerplay سرخپوستان بمبئی را به 38/0 برساند.

ایشان گفت: “در ابتدا زیاد لذت نمی بردم اما بعد از آن با هاردیك و كرونال كلمه ای گفتم. آنها به من گفتند كه چگونه تناسب اندام می تواند به بهبود دوغاب كمك كند.”

هندی های بمبئی با این برد با 18 امتیاز از 13 مسابقه موقعیت خود را در بالای جدول تثبیت کرده اند.

تبلیغ شده

از طرف دیگر ، پایتخت های دهلی با 14 امتیاز از 13 مسابقه در مکان سوم قرار دارند. دهلی اکنون چهار مسابقه متوالی را باخته است و تیم باید در بازی آخر خود پیروز شود تا به پلی آف صعود کند.

سرخپوستان بمبئی در روز آینده سه شنبه 3 نوامبر در ورزشگاه کریکت شارجه به مصاف Sunrisers Hyderabad خواهند رفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله